Gå til innhold

Min E38 (ettermont. navi s. 26)


Gunnar
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 458
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

de felgene er fra en 2000 mod 740 om det er noe forskjell. bare så du vet det :P 740`n er laget ca midt i 2000.

hvem forsikringselskap bruker du?

jeg fatter ikke hvordan du får den så lav. kanskje selskapene her hater oss. min bil er regget på min mor på noen og 50 år. 75% bonus. 16 000 km i året, full kasko. alle som kjører må være over 23 år. har trygg vesta og betaler litt over 12 000 i året på min 1998 728. finner ingen som er billigere jeg.

det synes jeg var dyrt.. fikk pris på 12000kr året på min 1990 mod m5 med full kasko 16000km, 23års grense på sjåfør, jeg er 23 år og har 75% bonus.. jeg ville trod at en m5 var dyrere og forsikre en 728i...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de felgene er fra en 2000 mod 740 om det er noe forskjell. bare så du vet det :P 740`n er laget ca midt i 2000.

hvem forsikringselskap bruker du?

jeg fatter ikke hvordan du får den så lav. kanskje selskapene her hater oss. min bil er regget på min mor på noen og 50 år. 75% bonus. 16 000 km i året, full kasko. alle som kjører må være over 23 år. har trygg vesta og betaler litt over 12 000 i året på min 1998 728. finner ingen som er billigere jeg.

Ålright, trodde den var 2001, men samme det.

Ang. forsikring, så har jeg Gjensidige. Bilen står i mitt navn på 70% 2. år. Logget inn nå og sjekket prisen, ser jeg bommet med en tusing, det var Audien som lå på 5 og noe. BMWen betaler jeg 6.005,- for. Tror den var på 5300,- eller noe i fjor. Gikk opp ved siste forfall.

Forøvrig så hørte jeg nettopp at alle forsikringsselskapene hadde fått nye felles tariffer i år, så mange biler øker visst igjen ved forfall (eller ny forsikring).

Da jeg skulle kjøpe 7eren så sjekket jeg også litt rundt 730i, og den fikk jeg dobbelt så høy premie på som 728en, på tross av at de er like ytelsesmessig (728 er raskere til 100 og har 5km/t eller noe lavere toppfart). Nyere bil med lavere forbruk og en motor som er enklere med vedlikehold (stort sett alt av deler på lager hos BMW lokalt osv.) var det ikke noe å lure på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ligger ikke denne til salgs på autodb?

La den inn en liten periode for noen uker siden, for å se om det var noe liv. Fikk noen henvendelser og 2-3 lave usette bud, men valgte å beholde den inntil videre. Har ikke kjøpt ny bil enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

på bilen min ble forsikkringen opprettet for 2 år siden hos trygg vesta. så noen nye greier har nok ikke min bil blitt berørt av da. har ligget på mellom 12 og 13 tusen hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

med 50prosent bonus betaler jeg 24tusen i året...hmm...ingen fører under 23...merkelige saker...IF er ganske dyrt...

Send meg gjerne en PM så kan jeg sjekke her i Gjensidige :)

Gjelder det oss andre også?

Selvsagt!:)

Gunnar, hvordan type barnesete har dere? Trenger større baksete plass asap gitt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Betaler rundt 12 000 på min i året hos Gjensidige, har 25 000km i året. Har vel 70% bonus, bilen og alt står på meg, er kun 19 år også, så synes egentlig det var jævlig billig jeg :D betalte jo trossalt 6000 for en gammel 190E som var verdt mer enn vrakpanten omtrent :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...