www.rodmix Skrevet November 13, 2007 Forfatter Skrevet November 13, 2007 Velkommen til det beste nettsamfunn! Nydelig Touring du har, av BMW sin flotteste modell. Og M-tech fangere i kombinasjon med 4 rørs eksos, senk & fine felger er perfekt . M5 speil syns jeg den bør få etterhvert.er 31 år vettu så begynner å bli gammel Å nei da, de kuleste gutta er 31... . Hehe.. ja vi kan ikke slutte å ha det gøy fordi en har bikka 30 Ang M5 speil høres det snadder ut, vet du hvor en kan få tak i d? litt kjipt å bytte ut de originale da de er elektrisk innfellbare men.. Takker for alle hyggelige svar, merker jeg kommer til å trives her
Steffan C Skrevet November 13, 2007 Skrevet November 13, 2007 Ang M5 speil høres det snadder ut, vet du hvor en kan få tak i d? litt kjipt å bytte ut de originale da de er elektrisk innfellbare men KOED er fin plass å handle BMW deler .
Ron Jeremy Skrevet November 14, 2007 Skrevet November 14, 2007 flott bil du har der. Har selv en 01 530Dat med det meste av utstyr, den er i veldig orginal stand om en så lenge. Så bilen din utseendemessig inspirerer. Skal vi bytte ratt, jeg har bussrattet -flire-
www.rodmix Skrevet November 14, 2007 Forfatter Skrevet November 14, 2007 flott bil du har der.Har selv en 01 530Dat med det meste av utstyr, den er i veldig orginal stand om en så lenge. Så bilen din utseendemessig inspirerer. Skal vi bytte ratt, jeg har bussrattet -flire- Heihei:) Takker for det, vil ikke bytte ratt men kan bytte motor med deg hehe
Henrik K Skrevet November 14, 2007 Skrevet November 14, 2007 Flott touring! Bra at det blir flere av "oss" her inne. Når jeg ser bilde av bilen din, kjenner at jeg har litt lyst på utvendig m-styling på min også. Resten av pakka er jo på plass. Tenke, tenke... 31 år er ingenting, hilsen 73-modell
Ron Jeremy Skrevet November 14, 2007 Skrevet November 14, 2007 Flott touring! Bra at det blir flere av "oss" her inne. Når jeg ser bilde av bilen din, kjenner at jeg har litt lyst på utvendig m-styling på min også. Resten av pakka er jo på plass. Tenke, tenke... 31 år er ingenting, hilsen 73-modell Tenker det samme som deg, hilsen 74 model. Forresten, burde vi kanskje starte en E39 touring tråd, er det en god ide tro? Etter å ha eid både touring og limousin, må jeg si Touringen er minst like pen, de er det jo også et tonn av her inne.
H4kon Skrevet November 15, 2007 Skrevet November 15, 2007 Ikke noe nedlatende ord om sedan her Pen bil, ikke mange med doble potter bak gitt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå