bård Skrevet November 16, 2007 Skrevet November 16, 2007 hehe hadde ikke min e46 328 hatt dsc så hadde jeg ligget sånn 10ganger på sommerføre.. sagt det før og sier det igjen, hadde min vært en e36 hadde jeg ligget i grøfta for lenge siden takk gud for alle moderne hjelpemiddler i e46 Høres litt skummelt ut å stole på disse hjelpemiddlene spør du meg, er jo også mye mye artigere uten hehe
Ron Jeremy Skrevet November 16, 2007 Skrevet November 16, 2007 hehe hadde ikke min e46 328 hatt dsc så hadde jeg ligget sånn 10ganger på sommerføre.. sagt det før og sier det igjen, hadde min vært en e36 hadde jeg ligget i grøfta for lenge siden takk gud for alle moderne hjelpemiddler i e46 Høres litt skummelt ut å stole på disse hjelpemiddlene spør du meg, er jo også mye mye artigere uten hehe Det beste er vel å ha valget?!? Slik at man kan velge å skru dem av eller ha de på å føle seg litt mer safe... Husker det var vinterprogram i den ene E36 320ia coupe'en jeg hadde, funket faktisk ganske greit.
Bjojoh Skrevet November 16, 2007 Skrevet November 16, 2007 Hvor har du disse bildene ifra? Hvor i Finnmark?
Azeton Skrevet November 16, 2007 Forfatter Skrevet November 16, 2007 Hvor har du disse bildene ifra? Hvor i Finnmark? 2 mil uten for karasjok. Ble kjørt fra Vadsø-karasjok der. Skal ikke kunne ha noen valg.. skal være skrudd av hele tiden!
Linny006 Skrevet November 16, 2007 Skrevet November 16, 2007 Jaja, dette er min bil det!!! Er en gooood venn (!) som var så grei å legge det ut Sånn kan det gikk, til helvete på første klasse Dro av veien 2 mil fra Karasjok, men jeg har vanket på shell i strømmen for han som lurte på det.... før jeg flyttet nordover. er fortsatt titt og ofte innom shell'n, men da i far sin merce...
Bjojoh Skrevet November 16, 2007 Skrevet November 16, 2007 Jaja, dette er min bil det!!! Er en gooood venn (!) som var så grei å legge det ut Sånn kan det gikk, til helvete på første klasse Dro av veien 2 mil fra Karasjok, men jeg har vanket på shell i strømmen for han som lurte på det.... før jeg flyttet nordover. er fortsatt titt og ofte innom shell'n, men da i far sin merce... Synd, for det ser ut som en fin bil! Mye skader på bilen? Hvordan gikk det med deg? "Shell i strømmen" hvor er det?
Azeton Skrevet November 16, 2007 Forfatter Skrevet November 16, 2007 Om jeg ikke husker helt feil. så var det et helt utrolig strøkent sportskinn intriør i bilen! Personen har det gått bra med. Virker det som..
Linny006 Skrevet November 16, 2007 Skrevet November 16, 2007 jo, det var en fiin bil det der. Skadeomfanget vet jeg ikke enda, men det sies at den er død. da rant det en tåre, var så gla i den bilen.... men vet mer til uken. Shell strømmen, det er i strømmen det, ikke langt fra lillestrøm...
hagenisse Skrevet November 16, 2007 Skrevet November 16, 2007 hehe hadde ikke min e46 328 hatt dsc så hadde jeg ligget sånn 10ganger på sommerføre.. Da tror jeg du må gjøre noe med kjørestilen din.
Linny006 Skrevet November 16, 2007 Skrevet November 16, 2007 det var bare delskinn i den, men den var strøken inni, helt til det fløy iskaffe rundt i hele coupeen... taktrekket må visst byttes ut sa de.. uff uff, ALDRI mer åpen drikke i bilen (det gjelder øl oxo, når jeg kjører folk på fest!!!!) Meg gikk det utrolig bra med, ikke en skramme =)
jonsa Skrevet November 16, 2007 Skrevet November 16, 2007 ja d er nok sant som dem sier linny, d er noe med hvordan du kjører hehehe.. d er ikke værgang du kan fly over fjell vet du ja bil var fin, men godt alt gikk bra med deg.. men farta har vel mye og si,
Linny006 Skrevet November 16, 2007 Skrevet November 16, 2007 jaja, jonsa, du vet vel alt om dette du jeg har sagt det hele tide, kjerringer og bil.... hva skal jeg kjøpe nå da??? hmm, farta sier du, den var nok for høy iforhold til føret, men ikke i forhold til afrtsgrensen.. jeg bremset faktisk m¨ned fordi det var en bro før svingen... allikavel gikk det åt skogen.. bokstavelig talt!
Azeton Skrevet November 16, 2007 Forfatter Skrevet November 16, 2007 jaja, jonsa, du vet vel alt om dette du jeg har sagt det hele tide, kjerringer og bil.... hva skal jeg kjøpe nå da??? hmm, farta sier du, den var nok for høy iforhold til føret, men ikke i forhold til afrtsgrensen.. jeg bremset faktisk m¨ned fordi det var en bro før svingen... allikavel gikk det åt skogen.. bokstavelig talt! Ikke stress sånn når du skriver! Er helt uforståelig. Kan jeg anbefale 320-325Ci? med samme type intriør..!
|Andreas| Skrevet November 17, 2007 Skrevet November 17, 2007 Jaja, dette er min bil det!!! Er en gooood venn (!) som var så grei å legge det ut Sånn kan det gikk, til helvete på første klasse Dro av veien 2 mil fra Karasjok, men jeg har vanket på shell i strømmen for han som lurte på det.... før jeg flyttet nordover. er fortsatt titt og ofte innom shell'n, men da i far sin merce... Ofte på Shellen? Kan ikke si jeg har sett den coupeen før
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå