Dante Skrevet November 17, 2007 Share Skrevet November 17, 2007 hei...skal ta en liten overhaling på bilen nå...og dette innebærer jo selvfølgelig å bytte tennplugger...MEN jeg lurte på hva slags tennplugger som ville være d beste å bruke på denne motoren... (m20b20) er det noe effekt å hent ut av spesielle typer tennplugger? har kjiket i biltema sin katalog, og der reklamerer de med "eyquem F3+1"-tennplugger...som ifølge dem skal være kjempeplugger av høy kvalitet...flere elektroder, støysvak, lengre levetid osv... er det noe i det her, eller er d bare svada? kostet vel rundt 60-80,- hvis jeg ikke husker helt feil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kazynor Skrevet November 17, 2007 Share Skrevet November 17, 2007 lurer i grunnen på det samme...hvilke passer bra til en M50b20? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dante Skrevet November 22, 2007 Forfatter Share Skrevet November 22, 2007 bump! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dante Skrevet November 25, 2007 Forfatter Share Skrevet November 25, 2007 seriøst? ingen som har peiling på tennplugger el? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet November 25, 2007 Share Skrevet November 25, 2007 seriøst? ingen som har peiling på tennplugger el? Tror det har veldig lite å si hvilken du velger, noe mer effekt merker du neppe. De fleste tennpluggene som er i dag har uansett langt skifteintervall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dante Skrevet November 30, 2007 Forfatter Share Skrevet November 30, 2007 hmmm....så det er egetnlig ett fett hvilke tennplugger jeg kjøper? regnet med at det burde være store forskjeller på plugger til 60,- stk, og til 30,- for 4 stk =p hmm..tror jeg drar til nærmeste bmw-verksted og får meg originale plugger jeg like greit....ble ikke no klokere på disse "superpluggene" =p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet November 30, 2007 Share Skrevet November 30, 2007 platimum plugger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet November 30, 2007 Share Skrevet November 30, 2007 på en helt orginal bil, vil man neppe merke forskjell effektmessig. skikkelige plugger er et must om motoren skal gå pent, bruke riktig mengde drivstoff osv. og selvsagt ennå viktigere etter hvert som grensene strekkes effektmessig. jeg bruker kun ngk, kjører med vanlige og ngk iridium plugger. kjøp nye plugger, sjekk for morro skyld at plug gapet er riktig. da er du langt på vei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R.E.H Skrevet November 30, 2007 Share Skrevet November 30, 2007 m20b20 tror jeg står oppført på en original plugg som heter champion N9YCC eller noe sånn.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet November 30, 2007 Share Skrevet November 30, 2007 gå for ngk bp5es finnes på de fleste sjapper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet Desember 1, 2007 Share Skrevet Desember 1, 2007 Ingen biltema plugger i en bmw,NGK er absolutt best.champion er best for båt,bosch har hatt en del problem med kvaliteten,beru er bra men for dyrt.Bare erfaringer etter å ha lest mange andre bilforum i gjennom årene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ixturbo Skrevet Desember 1, 2007 Share Skrevet Desember 1, 2007 på m50 b20 og 25b brukte jeg boch super 4, da var det merkbart bedre drag i motor med di. go helg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Desember 1, 2007 Share Skrevet Desember 1, 2007 Jeg monterte Denso-plugger for ti minutter siden Kjøpte disse sist jeg byttet også..Har ikke hatt noen problemer med noe.. Men føler motoren mast litt respons, derfor jeg byttet(og det var på tide)..Men kan være det bare er i hodet mitt. Men føler den går litt lettere med nye plugger, samme opplever jeg med eksos og luftfilter også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dante Skrevet Desember 4, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2007 oi, her var d skjedd mye siden sist jeg hadde tilgang på nett =p mange gode svar må jeg si...kanskje litt i overkant mange, hehe =p nok å velge i... jeg regner med folket har peiling hva de prater om, så blir vel elle-melle mellom disse pluggene btw, hr K&N åpent luftfilter, og supersport effektanlegg på bilen, så HELT original er dn jo ikkje, så håper å få dratt opp motoren litt med orntlie plugger =) tusen hjertelig takk for alle svar räddande änglor! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå