Gå til innhold

Tennplugger?

Dante
 Share

Anbefalte innlegg

hei...skal ta en liten overhaling på bilen nå...og dette innebærer jo selvfølgelig å bytte tennplugger...MEN jeg lurte på hva slags tennplugger som ville være d beste å bruke på denne motoren... (m20b20)

er det noe effekt å hent ut av spesielle typer tennplugger?

har kjiket i biltema sin katalog, og der reklamerer de med "eyquem F3+1"-tennplugger...som ifølge dem skal være kjempeplugger av høy kvalitet...flere elektroder, støysvak, lengre levetid osv...

er det noe i det her, eller er d bare svada?

kostet vel rundt 60-80,- hvis jeg ikke husker helt feil...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm....så det er egetnlig ett fett hvilke tennplugger jeg kjøper?

regnet med at det burde være store forskjeller på plugger til 60,- stk, og til 30,- for 4 stk =p

hmm..tror jeg drar til nærmeste bmw-verksted og får meg originale plugger jeg ;)

like greit....ble ikke no klokere på disse "superpluggene" =p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

på en helt orginal bil, vil man neppe merke forskjell effektmessig. skikkelige plugger er et must om motoren skal gå pent, bruke riktig mengde drivstoff osv. og selvsagt ennå viktigere etter hvert som grensene strekkes effektmessig.

jeg bruker kun ngk, kjører med vanlige og ngk iridium plugger.

kjøp nye plugger, sjekk for morro skyld at plug gapet er riktig. da er du langt på vei :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg monterte Denso-plugger for ti minutter siden 8)

Kjøpte disse sist jeg byttet også..Har ikke hatt noen problemer med noe..

Men føler motoren mast litt respons, derfor jeg byttet(og det var på tide)..Men kan være det bare er i hodet mitt. Men føler den går litt lettere med nye plugger, samme opplever jeg med eksos og luftfilter også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi, her var d skjedd mye siden sist jeg hadde tilgang på nett =p

mange gode svar må jeg si...kanskje litt i overkant mange, hehe =p

nok å velge i...

jeg regner med folket har peiling hva de prater om, så blir vel elle-melle mellom disse pluggene ;)

btw, hr K&N åpent luftfilter, og supersport effektanlegg på bilen, så HELT original er dn jo ikkje, så håper å få dratt opp motoren litt med orntlie plugger =)

tusen hjertelig takk for alle svar ;)

räddande änglor!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...