BoSJo Skrevet November 17, 2007 Share Skrevet November 17, 2007 Damm altså, nu er det bare kaste alt av Turbo, Kompressor og NOS systemer. Direct Exhaust Injection (DEI) er tingen som intet annet nogen sinde vil slå. http://www.gmmodernmuscle.com/forums/vi ... php?t=2779 Ville egentligt ha skrevet det helt store innlegg på dette emne, men jeg er desverre nød til å gå og pisse da jeg ikke klare og holde meg lengere pga. latter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet November 17, 2007 Share Skrevet November 17, 2007 Litt som en evighetsmaskin dette.. Du fyrer opp på 1500rpm og så stiger det bare derfra (hehe, trokke det blir å funke sånn heller da, men artig tanke) Edit: btw, så må jo dette være årets mest "grønne" motor.. null utslipp, bare masse power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Sammy Skrevet November 17, 2007 Share Skrevet November 17, 2007 hahaha "Since a turbo's function is to pressurize incoming air and force it into the upper motor, and turbos are driven by high pressure exhaust gas created from the combustion process, couldn't I just bypass the turbo altogether and route my headers back into the throttle bodies? " Tror nok han har "forsket" litt for mye på eksos.. co2 ER tydeligvis skadelig for hjernen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet November 17, 2007 Share Skrevet November 17, 2007 Blir nok ikke stort med tenning på den friskluften der. Kjør eksos rett i kupeen istedet. Trur det går jævlig unna rett før mørket slår til da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet November 17, 2007 Share Skrevet November 17, 2007 Hehe.. tatt veien hit også nå Leste at den opprinnlige tråden hadde fått 100.000views på under 1 time Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoSJo Skrevet November 17, 2007 Forfatter Share Skrevet November 17, 2007 Ha ha, ja ham der er blitt verdens kjent i løpet av no time Det verste er jo faen at han ikke selv skjønner at dette bare på ingen som helst måte kommer til å fungere. Han tror selv på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet November 17, 2007 Share Skrevet November 17, 2007 Blir nok ikke stort med tenning på den friskluften der.Kjør eksos rett i kupeen istedet. Trur det går jævlig unna rett før mørket slår til da.. Ikke så dum idè det der, for da hadde han jo oppnådd å bli verdens raskeste døde mann bak rattet på en bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet November 17, 2007 Share Skrevet November 17, 2007 Blir nok ikke stort med tenning på den friskluften der.Kjør eksos rett i kupeen istedet. Trur det går jævlig unna rett før mørket slår til da.. Ikke så dum idè det der, for da hadde han jo oppnådd å bli verdens raskeste døde mann bak rattet på en bil. To death do them apart!! Må være han her som har postet den ideen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet November 17, 2007 Share Skrevet November 17, 2007 Humre humre med ett filter og litt oksygen så kansje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet November 17, 2007 Share Skrevet November 17, 2007 kanskje hvis man hadde greidd å kjølt ned eksosen? hehe, men det vil jo gå tomt for luft da, eller man hadde aldri fått luft inn i motoren, ergo motoren hadde aldri startet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet November 17, 2007 Share Skrevet November 17, 2007 kanskje hvis man hadde greidd å kjølt ned eksosen? hehe, men det vil jo gå tomt for luft da, eller man hadde aldri fått luft inn i motoren, ergo motoren hadde aldri startet. hehe.. Varme er et problem. Men hovedproblemet er nok oksygen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet November 19, 2007 Share Skrevet November 19, 2007 MEGET populært innlegg det der: Bandwidth Limit Exceeded The server is temporarily unable to service your request due to the site owner reaching his/her bandwidth limit. Please try again later. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet November 19, 2007 Share Skrevet November 19, 2007 Som han hadde fått hørt i militæret: "Ti i insj, null i vurdering!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet November 19, 2007 Share Skrevet November 19, 2007 hehe, teorien var jo god da. tror ikke helt han har forstått vitsen med å ha luft under forbrenning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoSJo Skrevet November 19, 2007 Forfatter Share Skrevet November 19, 2007 hehe, teorien var jo god da. tror ikke helt han har forstått vitsen med å ha luft under forbrenning. He he, nej og så er der jo også det lille problem at man hele tiden tilføje bensin eller mere masse. Blir et voldsomt tryk inni der når man har tømt en tank eller to men men det gjør nok ikke noe....blir jo bare mere effekt da motoren sikkert greier å brænde bensinen om og om igjen he he, stakkels Web Site eier, tråden har eksplodert hele måneds budgettet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå