BmwBoy///M Skrevet November 18, 2007 Skrevet November 18, 2007 Angel Eyes ringer? noen som veit åssen de er? jeg skal ha angel eyes lykter på e39`en. men jeg fikk se at jeg bare kunne kjøpe ringene. er det noe jeg burte passe på. eller er det like greit å kjøpe angel eyes lyktene? noen som har prøvd? takker for hjelp
Saltkjelen Skrevet November 18, 2007 Skrevet November 18, 2007 Det kommer jo egentlig litt an på hva lommeboken gir deg lov til og hva du selv syns ser best ut. Jeg vet ikke hva slags farge du har på blinklyset ditt, men siden det er en 525tds antar jeg at du har orange blinklys? Da kan du like gjerne smelle til med originale facelift frontlykter. Det koster mer, men til gjengjeld ser det originalt og ordentlig ut..
Haug530D Skrevet November 18, 2007 Skrevet November 18, 2007 De er helt greie de, jeg kjøpte forøvrig mine på Ebay, de selger akkurat de samme der. Men jeg var ikke fornøyd så jeg bestillte likesågodt ombyggingsett fra Halogen til Xenon, Facelift lykter fra Koed, kom på ca 12 000,- med Nivåregulering å alt. Skal du ha bare Facelift lykter med AE så kommer de på 4800,- ca, dette er da lykter uten Xenon.
BmwBoy///M Skrevet November 18, 2007 Forfatter Skrevet November 18, 2007 De er byttet til hvite, vil det da se dumt ut? nu ...
Haug530D Skrevet November 18, 2007 Skrevet November 18, 2007 De er byttet til hvite, vil det da se dumt ut? nu ... dumt ut med hva? orginale Facelift lykter? nei, disse er hvite selv, dvs du kan få de med oransje blinklys glass men kjøp for all del ikke det.
BmwBoy///M Skrevet November 18, 2007 Forfatter Skrevet November 18, 2007 nei. tenkte bare på å kjøpe ringer. elle vil det se rart ut i de lyktene? men åssen er det da hvis pæra på angel ayes går. må jeg kjøpe nye? eller er det pære i de sikkert teit spm men finner ikke noe om det
Haug530D Skrevet November 18, 2007 Skrevet November 18, 2007 nei. tenkte bare på å kjøpe ringer. elle vil det se rart ut i de lyktene? men åssen er det da hvis pæra på angel ayes går. må jeg kjøpe nye? eller er det pære i de sikkert teit spm men finner ikke noe om det Sånn ser det ut hos meg, dette er før jeg har skiftet lyktene, disse er hvite Pre facelift lykter akkurat som din.
BmwBoy///M Skrevet November 18, 2007 Forfatter Skrevet November 18, 2007 nei. tenkte bare på å kjøpe ringer. elle vil det se rart ut i de lyktene? men åssen er det da hvis pæra på angel ayes går. må jeg kjøpe nye? eller er det pære i de sikkert teit spm men finner ikke noe om det Sånn ser det ut hos meg, dette er før jeg har skiftet lyktene, disse er hvite Pre facelift lykter akkurat som din. nå så jeg det. er egentlig stor forskjell det takker for all hjelp. da blir det nok nye lykter
Haug530D Skrevet November 18, 2007 Skrevet November 18, 2007 nei. tenkte bare på å kjøpe ringer. elle vil det se rart ut i de lyktene? men åssen er det da hvis pæra på angel ayes går. må jeg kjøpe nye? eller er det pære i de sikkert teit spm men finner ikke noe om det De ringene jeg har installert er det ikke pære i det er CCFL ringer (Cold Catode Light) Men i de nye lyktene som jeg desverre ikke har fått montert ennda, er det en egen pære for hver lykt, altså en pære for hver lykt som gir lys til 2 ringer, dette er orginale Hella lykter, med klarglass og AE, synes det ser mye bedre ut og i tilegg skal jeg skifte pærene så jeg får ett hvitere lys.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå