Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• 1 month later...
  • Svar 45
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 months later...
Skrevet

Opp og hopp.. Mottar bud på alt, så får vi se om det godtas eller ei. Delene opptar bare masse plass og derfor hadde det vært på sin plass å bli kvitt noe. Beskrivelse av delene ligger på førstesiden.

Skal opp til delene nå i et par uker i sommerferien, så kan derfor levere kostnadsfritt i Valdes-Oslo området.

• 1 month later...
Skrevet

Ønsker å motta BUD på alle deler som nevnt på forsiden. Jeg er villig til å bli enige om en ok pris, så ta kontakt. Delene MÅ bort, hvis ikke kjøres det på dynga! Frakten ordnes!

Skrevet

Hvordan ser den m5 skiltplata ut? Har du fått tak i en annen kanskje, siden den ikkje står som solgt på s.1? Og de lufterillene til m5, ka hadde du tenkt deg for dei? :D

Skrevet
Hvordan ser den m5 skiltplata ut? Har du fått tak i en annen kanskje, siden den ikkje står som solgt på s.1? Og de lufterillene til m5, ka hadde du tenkt deg for dei? :D

Jeg vet at jeg har 1, mulig det ligger to der også. Det er litt vanskelig å forklare hvordan den ser ut, men den skal settes på støtfangeren hvor skiltet skal stå og så skal skiltet utenpå der igjen UTEN skiltramme. En absolutt penere løsning enn skilt med skiltramme. Den er klar til lakkering.

Har desverre ingen luftriller, du tenker på til skjermene?

Det nærmeste jeg har er luftinntakene på h/v side i M5 fangeren som er støpt om til tåkelys, men de tror jeg nesten at jeg vil beholde. Ellers har jeg metallfestene som skal holde de originale luftinntakene fast. Skal kun monteres på M5 fanger.

Jeg skal ordne bilde av skiltplata til deg etterpå eller en av de kommende dagene. :)

Fattern er kanskje interessert i M5 bakfangern.

Får han den for 3500 om vi kommer å henter den?? :)

Vi kan godt gjøre en avtale på 3500kr, men da kan det ta hvertfall 2 uker til jeg får hentet den ettersom jeg må gjøre et ærend til helgen. Den ligger pr. dags dato i Valdres og da må jeg hente den ned til Oslo igjen. Husk imidlertid at den må lakkeres og at det er en tapp over venstre eksosutløp som stikker ned. Den er svært lite synlig på mørk lakkfarge, men jeg ville nok ha rettet ut denne uansett nå som den må lakkeres. Også husk at den passer kun E60, sånn i tilfelle det var planlagt at den skulle på en E61. :)

aad.jpg

Skrevet

Jada, det skal ikke være noe problem. De har sittet i M5 bakfangeren. Etter det jeg VET skal sensorene fungere helt fint og jeg ønsker på ingen måte å selge deg et produkt som er ødelagt. Det vi kan gjøre er at du betaler for sensorene slik at jeg får sendt de opp til deg. DERSOM det viser seg at en av sensorene ikke fungerer sender du disse tilbake og mottar selvsagt pengene du har betalt. Jeg har som sagt ikke lyst til å selge noe du ikke får brukt eller blir misfornøyd med.. Jeg liker det best når begge parter er fornøyde! :)

Skrevet
venter fortsatt på bilde eg da. ;)

Ja, jeg vet. Jeg beklager. Må hente senkesettet mitt (som ligger på samme plass som de andre smådelene), så skal ta det med hjem da. Har ikke glemt deg, men har bare ikke rukket å tatt meg en tur ned. Lover å sende deg et bilde så fort jeg har hentet alt. :)

Skrevet

Hei, jeg har mottat PM'en din og svart. Tror kanskje det var noe som klikket hos deg ettersom jeg mottok samme PM 3 ganger. Sjekk om du har fått av meg. :)

• 1 month later...
  • 7 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...