Bmw101 Skrevet Juni 6, 2009 Skrevet Juni 6, 2009 Har du e39 lykter foran ennå? Samme lurer jeg på.. Dersom du har det får du tatt noen bilder.
Saltkjelen Skrevet Juni 7, 2009 Forfatter Skrevet Juni 7, 2009 Jada, det har jeg. De er imidlertid oransje og pre-facelift versjoner med halogen lys. Kan ta bilder av lykter senere idag!
Rogeren Skrevet Juni 7, 2009 Skrevet Juni 7, 2009 Da venter jeg på bilde... gjerne som viser glasset foran nærlyset godt... Det er ikke knekte justerklips i dem heller?
Saltkjelen Skrevet Juni 7, 2009 Forfatter Skrevet Juni 7, 2009 De skal være hele og fine uten knekte fester eller liknende. Det begynte desverre nettopp å regne, så gode bilder ble desverre utelukkende, men forsøkte alikevel å ta noen bilder. Vil ordne flere bilder så fort det slutter regne.. Litt steinsprut er det selvfølgelig ettersom de var nye i 11/2003..
Saltkjelen Skrevet Juni 10, 2009 Forfatter Skrevet Juni 10, 2009 Her er noen bedre bilder av begge fronlyktene uten noe regn. Så da kan dere selv gjøre dere et bilde om de er for slitte eller ikke i glassene. Etter det jeg kan se ser de ganske fine ut med lite steinsprut i glasset. NB! Alle varer kan sendes mot forskuddsbetaling.
Saltkjelen Skrevet Juni 10, 2009 Forfatter Skrevet Juni 10, 2009 gir deg 500 for speil på høyere siden til e60 ? Hmm.. Jeg har notert budet, men vil helst selge det samlet. Du kan få begge for 900kr + frakt hvis det er av interesse. Ser du bor i Buskerud og da er det vel heller ikke noe problem å møtes like utenfor Oslo el.
BMW89 Skrevet Juni 11, 2009 Skrevet Juni 11, 2009 bor i øvere del. men vet du om jeg får den fungsjonen du har på høyre speilen din hvis jeg ikke har det fra før på min.
Saltkjelen Skrevet Juni 12, 2009 Forfatter Skrevet Juni 12, 2009 bor i øvere del. men vet du om jeg får den fungsjonen du har på høyre speilen din hvis jeg ikke har det fra før på min. Hmm, jeg mente alle E60 hadde denne funksjonen originalt. Hvis du vipper bryteren over til høyre (hvor du justerer speilene) så skal de vippe seg nedover når du setter bilen i R. Dersom det faktisk viser seg at du ikke har så er jeg ikke sikker på om du får det. Om det er en ledning som kobles til girkasse eller noe vites ikke.. Å måtes i Buskerud er ikke noe problem da jeg er en del i Sandefjord ThX. Bilder kan fremskaffes..
BMW89 Skrevet Juni 12, 2009 Skrevet Juni 12, 2009 hmm men jeg har manuell da, ikke automat. kan være noe med det.
ThX Skrevet Juni 14, 2009 Skrevet Juni 14, 2009 Ja har behov for nytt baksete,så vil gjerne se bilder så skal vi se om vi ikke blir enige
Saltkjelen Skrevet Juni 14, 2009 Forfatter Skrevet Juni 14, 2009 Skal få knipset noen. Hvor bor du forresten?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå