Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 45
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Jada, det har jeg. De er imidlertid oransje og pre-facelift versjoner med halogen lys. Kan ta bilder av lykter senere idag! :)

Skrevet

De skal være hele og fine uten knekte fester eller liknende. Det begynte desverre nettopp å regne, så gode bilder ble desverre utelukkende, men forsøkte alikevel å ta noen bilder. Vil ordne flere bilder så fort det slutter regne.. Litt steinsprut er det selvfølgelig ettersom de var nye i 11/2003.. :)

shun6hlv632wzrmvrt9c.jpg

hy66puwwdpgy77lkkil6.jpg

toajh0h1cwmjjrwdyw7u.jpg

ydnln13rkzisxtomudfc.jpg

Skrevet

Her er noen bedre bilder av begge fronlyktene uten noe regn. Så da kan dere selv gjøre dere et bilde om de er for slitte eller ikke i glassene. Etter det jeg kan se ser de ganske fine ut med lite steinsprut i glasset.

NB! Alle varer kan sendes mot forskuddsbetaling.

osao1je7evrwbtoydq8s.jpg

c5qb1ej20vq0z08f98tr.jpg

jxcgu01uz8co2feevxrr.jpg

rcaap9zd3yxt8adfii55.jpg

6ekyc9vg3kykuj7t56ab.jpg

f4mdacvoh835zm8jik91.jpg

Skrevet
gir deg 500 for speil på høyere siden til e60 ?

Hmm.. Jeg har notert budet, men vil helst selge det samlet. Du kan få begge for 900kr + frakt hvis det er av interesse. Ser du bor i Buskerud og da er det vel heller ikke noe problem å møtes like utenfor Oslo el.

Skrevet

bor i øvere del. men vet du om jeg får den fungsjonen du har på høyre speilen din hvis jeg ikke har det fra før på min.

Skrevet
bor i øvere del. men vet du om jeg får den fungsjonen du har på høyre speilen din hvis jeg ikke har det fra før på min.

Hmm, jeg mente alle E60 hadde denne funksjonen originalt. Hvis du vipper bryteren over til høyre (hvor du justerer speilene) så skal de vippe seg nedover når du setter bilen i R. Dersom det faktisk viser seg at du ikke har så er jeg ikke sikker på om du får det. Om det er en ledning som kobles til girkasse eller noe vites ikke.. :? Å måtes i Buskerud er ikke noe problem da jeg er en del i Sandefjord :)

ThX. Bilder kan fremskaffes.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...