Frode D Skrevet November 19, 2007 Skrevet November 19, 2007 Skal lime fast bakrutesenkeren min og lurte på hva som var lurt å lime den med? Viss jeg bruker lim, vil det vel bli veldig vanskelig å få den av om det skulle være ønskelig for en senere anledning. Så er det noen som har et triks på det?
Øyvind L. Skrevet November 19, 2007 Skrevet November 19, 2007 De fleste bruker svart rutelim eller sicafleks.. Du må får godt trykk på den mens den tørker. Lykke til
Frode D Skrevet November 19, 2007 Forfatter Skrevet November 19, 2007 Men tenker på at det skal jo kanskje av igjen også en gang men... Limer jeg i kanten mellom ruta og selve taket?
///MoePower Skrevet November 19, 2007 Skrevet November 19, 2007 Støtter sicaflex Bare lim rett på ruta som allerede nevnt lengre opp i tråden her.
Frode D Skrevet November 19, 2007 Forfatter Skrevet November 19, 2007 Okei, blir det veldig synlig gjennom ruta? Har hørt at det er lurt å legge sotefilm på innsiden av ruta for da ser du det ikke så godt
Larsinnj Skrevet November 19, 2007 Skrevet November 19, 2007 Hvis du er redd for at du kan komme på å ha lyst til å ta den av en gang i tiden, for all del, ikke bruk sica flex!!
///Mysild Skrevet November 19, 2007 Skrevet November 19, 2007 noe som er enda sterkere en sica, tech 7, limer under vann! skal du ha noe som ikke limer?... hmmmm dobbelsidig teip? borrelås patent? men hvorfor skal du ta den av igjen? på coupèen kan du bare legge en over kanten slik at den '"biter" seg fast
snurresprett Skrevet November 19, 2007 Skrevet November 19, 2007 eg brukte sica, men limte den kun til "pakninga" som går rundt vinduet. Da er d berre å skifte "pakning" om du skal ha den av en gang
Magge Skrevet November 19, 2007 Skrevet November 19, 2007 støtter det snurresprett sier. Er ikke den hul der ruta er da? så er jo ingen vits å grise med lim der. Både rutelim og sica funker fett. Lim rund vinduslista/pakkningen
Frode D Skrevet November 19, 2007 Forfatter Skrevet November 19, 2007 men hvorfor skal du ta den av igjen? Man vet aldri men får bare ta det med sicaflex så får det bare stå til
Frode D Skrevet November 19, 2007 Forfatter Skrevet November 19, 2007 støtter det snurresprett sier. Er ikke den hul der ruta er da? så er jo ingen vits å grise med lim der. Både rutelim og sica funker fett. Lim rund vinduslista/pakkningen Jo det er en glipe mellom vindu og tak, men er vel best å lime oppå pakningen da. Eneste hinderet er å få bort antennen, men får prøve med et barberblad imorgen så får jeg se om jeg får på bakrutesenkeren
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå