sveinern2 Skrevet November 20, 2007 Share Skrevet November 20, 2007 Hei. Hva synst dere mangler på denne bilen? Hva kan gjøres bedre? Trenger noe å gjøre i vinter Trykk på bildene for å få de klarere. Hva betyr IS btw? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet November 20, 2007 Share Skrevet November 20, 2007 Min mening: Andre baklykter, andre felger, M3 speil og skinninteriør . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snes Skrevet November 20, 2007 Share Skrevet November 20, 2007 Min mening: Andre baklykter, andre felger, M3 speil og skinninteriør . Enig, røsk av den feilplasserte og uoriginale bokstaven på bakluka mens du er i gang. Har du god råd kan du kjøre full M optic: fangere, skjørt, lister og speil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet November 20, 2007 Share Skrevet November 20, 2007 Facelift grill, sideskjørt og nye baklykter utseendemessig Skinninteriør hadde vært fint, men det koster desverre en del. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klebefix Skrevet November 20, 2007 Share Skrevet November 20, 2007 Vekk med all chrom,M3 speil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crom Skrevet November 20, 2007 Share Skrevet November 20, 2007 Min mening: Andre baklykter, andre felger Skriver under på dette jeg og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind F Skrevet November 20, 2007 Share Skrevet November 20, 2007 M3 speil, M lister og M skjørt!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet November 20, 2007 Share Skrevet November 20, 2007 1. prioritet: Få vekk de forferdelige baklyktene 2. M3-merket sitter på feil sted, ta vekk. 3. Alupedaler innvendig 4. Senking 5. Felger 6. Tone ruter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuir4m Skrevet November 20, 2007 Share Skrevet November 20, 2007 jeg liker de best med spoiler:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin-D Skrevet November 21, 2007 Share Skrevet November 21, 2007 Slikt ratt: Og slik grill: Bilder av min bil, syntes det er pent jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet November 21, 2007 Share Skrevet November 21, 2007 Min mening: - Bort med baklyktene. - Inn med chrom ringer i instrumentene. - Monter shortshift. - Vurder også om listene rundt dørerene,fanger og dørhåndtak kan lakkes som bilens farge. -Kjør en lik stil over lykter og blinkere. - Liten spoiler leppe på koffertloket kunne kansje gjort seg. - Fjern merke bak på kofferten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuir4m Skrevet November 22, 2007 Share Skrevet November 22, 2007 Slikt ratt: Og slik grill: Bilder av min bil, syntes det er pent jeg Likte ikke rattet der jeg, finere det han har fra før;) (min mening) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet November 22, 2007 Share Skrevet November 22, 2007 min mening: Du kan ikke lage gull av gråstein..bytt til E30 eller E46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet November 22, 2007 Share Skrevet November 22, 2007 F.eks nye baklykter, fjerne m-embelemet, IKKE 97-nyrer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snook Skrevet November 22, 2007 Share Skrevet November 22, 2007 1. Fjern M merket!! 2. Nye baklykter 3. Svart grill 4. M3 speil Ellers synes jeg det ser ut som en meget fin E36! Skal du bruke mye peng, er jo ikke skinn og nye felger noe og forakte. Men det hadde nok ikke jeg prioritert.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå