Gå til innhold

Supersport effektanlegg fra GS?

Sommerfelg
 Share

Anbefalte innlegg

Andreas Takker for svar! Jeg får stole på deg og ta turen til GS i morgen ;)

Mexsos: Hehehe vi får se hvor dyp lommeboka er.

Inline six: Har da tenkt på ny bakpotte lenge hehe. Hvis det blir dårlig skal du aldri få vite det!!! :P

( er ikke Byneset som e værst hehe, slutten av Ringvålveien som er verst, øverst atmed det hvite huset på toppen av dolpa, der lukter det jææævli :P )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har Eisenmann med soundrør på 323 Ci M52TU.

Ganske dyp lyd, men den er utrolig stille innvendig i bilen. Det får fram motorlyden inni bilen en del også, men det er ingen øredøvende effektpottelyd inni, så veldig profft. Høres mest ved gasspådrag.

Det er en del lyd, så du hører at bilen kommer når du er inni huset. Men bråker ikke så mye at nabon kan klage heller.

Utseendet er jeg veldig fornøyd med, både på enderørene og på selve potta under (at den ikke er stor og synlig). Har 2x76 som er diskre uten å være for lite. Passer også fint til orginalfanger så vel som m-tech.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bråker supersport inne i kupeen?

Nei, men som nevnt tidligere, brommer en del, men jeg ser på det som en god lyd. Får frem følelsen av å kjøre en sekser. Rundt 2000o/min det er mest lyd i kupeen, spesielt med høyt gir i motbakke. Men er alltid en sånn lyd i disse bmw'ene. En jeg kjenner har simons effektannlegg, og rundt 2000 o/min er det en del lyd ved belastning rundt det turtallet.

dårlig forklart men :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du handlet potta? Ser det er en del som anbefaler eisenmann og supersprint, men er jo ikke alle som bare kan hive tusenlapper i hytt å gevær. Supersport er vell et godt alternativ til oss ikke alt så for bemidlede brukerne hær inne. Er jo rustfritt og originaltilpassa supersportn også, kansje ikke på høyde med de dyrere alternativene men men :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inkline six: Skjønner hva du mener, det viktigste er at man blir fornøyd i lengden sånn at man ikke tenker etter en stund ohcrap, skulle gjerne lagt til et par lapper for den andre potta nå.

Har bare hørt eisenmann jeg da. Tror jeg betalte rundt 7k med soundrør, altfor dyrt ja :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...