Sommerfelg Skrevet November 20, 2007 Share Skrevet November 20, 2007 vurderer å kjøpe meg til 328en men lurer på om noen har erfaringer med disse Supersport effektanleggene? Hvordan er lyden? skal på butikken i morgen så håper på noen svar i kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet November 20, 2007 Share Skrevet November 20, 2007 Har Supersport på min coupe Syns lyden er fin jeg. Brummer ganske bra, men har bare 4syl. Har også luftfilter, dette skal vist hjelpe litt på lyden. Slik ser det ut med 2x76mm Supersport anlegg Har en liten filmsnutt av lyden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet November 20, 2007 Share Skrevet November 20, 2007 Tror du må kjøpe med M-tech bakfanger i samme slengen Lars Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inline six Skrevet November 20, 2007 Share Skrevet November 20, 2007 Jasså du går med samme planer som meg? Fint at du kjøper først da i tilfelle lyden suger, slik at jeg da kan kjøpe et annet merke hehe Hæslig på Byneset du liksom, kushit å fjøs e da tingen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sommerfelg Skrevet November 20, 2007 Forfatter Share Skrevet November 20, 2007 Andreas Takker for svar! Jeg får stole på deg og ta turen til GS i morgen Mexsos: Hehehe vi får se hvor dyp lommeboka er. Inline six: Har da tenkt på ny bakpotte lenge hehe. Hvis det blir dårlig skal du aldri få vite det!!! ( er ikke Byneset som e værst hehe, slutten av Ringvålveien som er verst, øverst atmed det hvite huset på toppen av dolpa, der lukter det jææævli ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet November 21, 2007 Share Skrevet November 21, 2007 Bråker supersport inne i kupeen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OAF Skrevet November 21, 2007 Share Skrevet November 21, 2007 Anbefaler Supersprint på det sterkeste! hadde det på min e46 328ci + KN-filter...Lyden var helt fantastisk dette var fra kat. og bak. Litt dyrt da men...ca 10 lapper... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grohl Skrevet November 21, 2007 Share Skrevet November 21, 2007 Jeg vil anbefale sterkt denne Katzenjammer-potta! Den fåes også med Dual-Cat-Extension Kit, og du kan jo bare tenke deg selv! SYK lyd når du klamper'n i bånn, akkurat slik som du tramper på en kattehale. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet November 21, 2007 Share Skrevet November 21, 2007 Jeg har Eisenmann med soundrør på 323 Ci M52TU. Ganske dyp lyd, men den er utrolig stille innvendig i bilen. Det får fram motorlyden inni bilen en del også, men det er ingen øredøvende effektpottelyd inni, så veldig profft. Høres mest ved gasspådrag. Det er en del lyd, så du hører at bilen kommer når du er inni huset. Men bråker ikke så mye at nabon kan klage heller. Utseendet er jeg veldig fornøyd med, både på enderørene og på selve potta under (at den ikke er stor og synlig). Har 2x76 som er diskre uten å være for lite. Passer også fint til orginalfanger så vel som m-tech. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet November 21, 2007 Share Skrevet November 21, 2007 Bråker supersport inne i kupeen? Nei, men som nevnt tidligere, brommer en del, men jeg ser på det som en god lyd. Får frem følelsen av å kjøre en sekser. Rundt 2000o/min det er mest lyd i kupeen, spesielt med høyt gir i motbakke. Men er alltid en sånn lyd i disse bmw'ene. En jeg kjenner har simons effektannlegg, og rundt 2000 o/min er det en del lyd ved belastning rundt det turtallet. dårlig forklart men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet November 21, 2007 Share Skrevet November 21, 2007 Bråker supersport inne i kupeen? Vil ikke si at det bråker, du hører det greit liksom. Hører lyden ganske bra når man ruller med turtall på 2500- 3200rpm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inline six Skrevet November 21, 2007 Share Skrevet November 21, 2007 Har du handlet potta? Ser det er en del som anbefaler eisenmann og supersprint, men er jo ikke alle som bare kan hive tusenlapper i hytt å gevær. Supersport er vell et godt alternativ til oss ikke alt så for bemidlede brukerne hær inne. Er jo rustfritt og originaltilpassa supersportn også, kansje ikke på høyde med de dyrere alternativene men men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet November 21, 2007 Share Skrevet November 21, 2007 Inkline six: Skjønner hva du mener, det viktigste er at man blir fornøyd i lengden sånn at man ikke tenker etter en stund ohcrap, skulle gjerne lagt til et par lapper for den andre potta nå. Har bare hørt eisenmann jeg da. Tror jeg betalte rundt 7k med soundrør, altfor dyrt ja :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet November 21, 2007 Share Skrevet November 21, 2007 Jeg vil anbefale sterkt denne Katzenjammer-potta! Den fåes også med Dual-Cat-Extension Kit, og du kan jo bare tenke deg selv! SYK lyd når du klamper'n i bånn, akkurat slik som du tramper på en kattehale. Noe type sånn her lyd? http://www.youtube.com/watch?v=DfvOZPvYgOg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sommerfelg Skrevet November 21, 2007 Forfatter Share Skrevet November 21, 2007 hehe når vi snakker om lyd. Jeg og farsan eier en Oldsmobile sammen, 350(5.7liter) den har rake 3tom rør bakover med ganske morsomme potter. Det er syyk lyd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå