Saltkjelen Skrevet Januar 8, 2008 Skrevet Januar 8, 2008 prøv heller noen små firma, de tar my mere vare på tingene de heter\leverer.. bruker du tollpost o.l.. så er du garantert skader.. Det er svært få småe firmaer som er lokalisert i Oslo som reiser så langt for å levere panser langt opp i landet da de mindre firmene stort sett holder seg mer eller mindre "lokalt" - altså, steder innenfor rimelig rekkevidde. Det kan i så fall i enkelte tilfeller dreie som om langturer, men da er som oftest bilene fulle og da er det ingen muligheter for å ta med gods til privatsjåfører.. Desverre.. Mangel på biler i denne bransjen gjør nok desverre at det blir slik.. Nor-Cargo frakter jo varer til private, har hvertfall gjort. Om det er så vanskelig å finne hadde jeg nok sendt av gårde med de... Når det gjelder skade på gods er dette noe som desverre skjer.. Derfor er det viktig å pakke varene skikkelig og gjerne slik at de kan tåle litt røff behandling. Blandt de lette pallene befinner det seg også store og tunge paller hvor godset kan falle over de mindre i kraftige svinger. Dette skjer da gjerne på grunn av dårlig plastring og da forekommer det slike skader. Uansett er fraktselskapet ansvarlig for varen..
majuz Skrevet Januar 9, 2008 Skrevet Januar 9, 2008 Hmm, kan du ikke bare få det sendt til jobben din da? Eller jobben til faren din? privatpers til privatpers er relativt.. Du kan opprette et lite enmannsforetak i hjemmet og få det sendt til deg.. Hehe
jensemann23 Skrevet Januar 10, 2008 Forfatter Skrevet Januar 10, 2008 det er vel senderen som må være et firma helst tror jeg. men har sendt mail til Nor-cargo 5 ganger, aldri fått svar. Så jeg må vel ringe dem..
PIIIPower Skrevet Januar 11, 2008 Skrevet Januar 11, 2008 Du kan jo være "sender" selv om de henter varer ett sted og sender det til din adresse....
jensemann23 Skrevet Januar 11, 2008 Forfatter Skrevet Januar 11, 2008 ja, hmm. Sant det. Skal ringe NorCargo og høre. Trenger et panser snart!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå