Gå til innhold

NY Bil!! Denne gangen ble det Z4 *Nye bilder på side 6*

Truls 87
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 85
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

takk takk! Er den aeropakka org BMW M-tech? Hadde kanskje vært noe senere når lommeboka blir litt tykkere igjen:P

Tror ikke den er orginal desverre! Er ikke helt sikker, men den er ikke option når du kjøper ny hvertfall. Er vel litt spesom du kan kjøpe den i ettertid, men ikke når du kjøper bilen, men aldri si aldri!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk takk! Er den aeropakka org BMW M-tech? Hadde kanskje vært noe senere når lommeboka blir litt tykkere igjen:P

Den er original BMW ja. Om den kalles m-tech er jeg usikker på, men jeg har kun hørt den omtalt som aerodynamikk pakken.

Består av front, kanaler og et lite skjørt bak. Setter prikken over i`en spør du meg.

aw1hfmcvgx66jsrege1b.png

51190413070 AERODYNAMIKPAKET GRUNDAD (OHNE SRA) 17,052.00

Pris hentet fra GS, kanskje billigere hos Koed??? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for mange gratulasjoner.

Hadde vært tøft med aeropakka, så får se om ikke det blir det etterhvert. Jeg er av den oppfattningen at man ikke ikke skal sette på noe annet søl enn orginale BMW deler på en BMW. Selv om den var jo tøff med AC stylinga. Synes spesiellt hjula er fine. Var å så på en på Autozentrum med de hjula.

Noen som veit hvordan de hjula er prismessig i forhold til BBS CH? har lurt på å kjøpe BBS CH i 8,5X19 og 9,5X19 til Z4en.

Ang utstyr og vekt så regner jeg med at 3 litern er såpass kraftig at man ikke merker noen stor forskjell ved vanlig landeveiskjøring. + at jeg synes det er litt kult med masse elektroniske duppedingser og NAVI er jo utrolig kjekt og ha..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...