Gå til innhold

NY Bil!! Denne gangen ble det Z4 *Nye bilder på side 6*

Truls 87
 Share

Anbefalte innlegg

I dag var det fint vær i Oslo og jeg benyttet sjangsen til å kjøre ut bilen fra lageret så motoren fikk gått litt. Også ble det jo selvfølgelig mulighet for noen bilder.

kxl9r8duf3af6m0lak8v.jpg

tscly0trgcdaepiuu7sn.jpg

pzx9vm8l3kqhqjwnmvji.jpg

xsqsd35i3s2fito6k1ee.jpg

kiuciwprtypavyuxtwln.jpg

ligd99hqhxk6sf7ww5r2.jpg

Også har jeg kjøpt meg nye felger! Nå venter jeg bare på at forhandleren skal få inn dekk på lager. Gleder meg stort til å prøve dem på.

Tenker meg 235 35 19 foran og 265 30 19 bak!

6ji669cv58uaz7z0juk0.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 85
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ahh.. Deilig. Hadde ikke hatt noe i mot å ha en slik stående og vente på meg til våren. Lekkert!

Gleder meg enormt til å få på skilter på den nå. Ikke så alt for lenge igjen. Kan gjore det etter 15. Mars (førstegangs registrert 15. mars 2004 så da blir bruksfradraget høyere).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oljen bruker ikke lenger tid på å smøre motoren selv om den står på tomgang. Derimot så får motoren fortere opp driftstemp når den har belastning, og driftstemperatur er jo positivt. Spørsmålet er jo da om motoren har best av å oppnå driftstemp med belastning (på kald motor), eller om den har best av at det tar litt lengre tid uten belastning. Der strides nok de lærde.

Tror uansett det er lurt å la den gå litt i blant, aller helst til den får opp god temp, slik at kondens/fuktighet fordamper, og at alle deler blir skikkelig smurt opp igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Z4 er snasen bil!

Var selv ute idag og luftet min, var sol og tørr vei.

Ingen bilder dog.

Du burde kjøre bilen din, ikke la den stå på tomgang, det sliter på motoren, pga oljen bruker lenger tid på å smøre motoren. Neppe skadelig denne ene gangen men.

Er ganske god plass rundt på området der jeg har den lagret så jeg kjørte rundt der, og den stod ikke på tomgang. Passet også på at den ble skikkelig varm og god før jeg stoppet den igjen.

Fikk også tilbud om å låne prøveskilter av en som driver bilbutikk der, men desverre hadde jeg ikke med momspapirene, så jeg turte ikke kjøre på veien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, for en nydelig BMW! Og de felgene som står på & de nye er/blir perfekt 8) . Sånn vil jeg ha en gang!

Fikk også tilbud om å låne prøveskilter av en som driver bilbutikk der, men desverre hadde jeg ikke med momspapirene, så jeg turte ikke kjøre på veien.

Smart, ikke noe vits å ta noen sjans når det er snakk om så kort tid :wink: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, for en nydelig BMW! Og de felgene som står på & de nye er/blir perfekt 8) . Sånn vil jeg ha en gang!

Smart, ikke noe vits å ta noen sjans når det er snakk om så kort tid :wink: .

Takktakk. BBSerne er fine dem, men jeg tror de nye felgene med kant vil fremheve de brede deilige hoftene på bilen enda bedre. Også blir det bra med breiere dim. bak :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Z4 er snasen bil!

Var selv ute idag og luftet min, var sol og tørr vei.

Ingen bilder dog.

Du burde kjøre bilen din, ikke la den stå på tomgang, det sliter på motoren, pga oljen bruker lenger tid på å smøre motoren. Neppe skadelig denne ene gangen men.

Tull og tøys. Bare M20 det som har 0,00001 bar oljetrykk på tomgang :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hyggelige tilbakemeldinger. Bilen er senket, for det står Eibach på fjærene. Men jeg er ikke sikker på hvor mye. Synes den er perfekt i den høyden.

Så jeg klarte ikke trigge nysgjerrigheten din ? :wink:

Min er også en 04 3,0 i samme farge som din og med aerodynamikkpakke.

Hvis du vil se hvordan det ser ut på bilen, er det bare si fra. Bor og jobber i Osloområdet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...