Gå til innhold

Lyspærer å anbefale? Nå med bilder av Osram Night Breaker.

larserso
 Share

Anbefalte innlegg

Her er bilder med standard-pærene og Osram Night Breaker. Bildene er tatt med Canon Powershot G9 med 1 sek lukkertid og 2.8 blender. Står litt nærmere med standardpærene(se på kantsteinene), så det virker som om de lyser litt kraftigere og høyere på huset enn de egentlig gjør i forhold til Osram Night Breaker.

På meg så virker det som om også kantene er en del mer opplyst enn med standardpærene. Kan hende jeg blir lurt pga. at bilen er 2-3 meter lengre bak med Osram-pærene. Men inntrykket mitt var også at det ble vesentlig lysere og hvitere foran bilen samtidig som "sweet-spot" ble større (er det mulig pga. pærebytte da reflektor er det samme..?)

Hadde kanskje håpa på litt større forbedring, men kanskje jeg blir mer fornøyd når jeg skal kjøre hjem til jul i mørket:) Er jo gatelys overalt i Oslo...

Her er standard nærlys:

fnr94jwgv8dpm6cnqrw0.jpg

Osram Night Breaker nærlys:

745k3tdhnvnp18q5io8f.jpg

Standard fjernlys:

hcdig98d9i41ruv2fi87.jpg

Osram Night Breaker fjernlys:

77wspi8u7s1vqyiltnxm.jpg

Nærlys med Osram Night Breaker til høyre og standard til venstre. Hadde dessverre ingen stativ så måtte sette kamera på en benk rett foran lyktene. Det ble også noe hvitere skinn i selve pæra, men ikke så stor forskjell som jeg hadde håpa på.

kc6rchv75rdm6pecvdje.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...