Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde ikke skjedd med meg. Jeg er så paranoid når det gjelder bilen min at jeg nesten er skeptisk til å la den st på tomgang når jeg står rett ved siden av den :wink: Glad i bimmeren min jeg :moroklem: Ikke kødd med bilen min!! :gunfire:

Skrevet

Her jeg bor tror jeg alle vet hvem som eier min bil.. så tror ikke at noen er så dum at de stikker av med den.. står gjerne på tomgang mens jeg er inne på butikken.. :P

Skrevet

Viss noen tar bilen til ingard...Kan de bare vente seg en telefon der en mørk stemme sier "this is ingard speaking. And I'm coming to get - yippi-kay-yay-motherfocker!"

Det samme gjelder selvfølgelig for meg :P (så nettopp die hard 4 igjen) :P

Skrevet

Hadde han bare hatt gammel deaf alarm hadde ikke dette skjedd! 8)

Min låser seg som den selv vil. Så ikke f... om jeg går fra bilen eller lukker igjen dører med nøklene i tenninga.

Skrevet
Her jeg bor tror jeg alle vet hvem som eier min bil.. så tror ikke at noen er så dum at de stikker av med den.. står gjerne på tomgang mens jeg er inne på butikken.. :P

Hvor nøyaktig pleier du å handle..? :lol:

Skrevet

Hvor nøyaktig pleier du å handle..? :lol:

øøøhh, jeg mener, jeg låser jo alltid bilen min.. :shock:

Hehe, og til alle; ja, jeg er kjempetøff. :P

Skrevet

jeg låser konsekvent bilen så lenge jeg ikke kan se den, er så mange trivelige typer rundt omkring nå til dags. en ting er at bilen kan bli borte, men det er fort gjort at noen stjeler noe også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...