Acrula Skrevet November 23, 2007 Share Skrevet November 23, 2007 Vet ikke om det er repost, så hvertfall ingen andre så hadde posta det... http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/ostfold/1.4129360 At det går ann... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet November 23, 2007 Share Skrevet November 23, 2007 Hadde ikke skjedd med meg. Jeg er så paranoid når det gjelder bilen min at jeg nesten er skeptisk til å la den st på tomgang når jeg står rett ved siden av den Glad i bimmeren min jeg Ikke kødd med bilen min!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PIIIPower Skrevet November 23, 2007 Share Skrevet November 23, 2007 Ville aldri ha gjort med med min bil, men dette var jo en 316 da kansje han rett og slett ville bli kvitt'n.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet November 23, 2007 Share Skrevet November 23, 2007 Her jeg bor tror jeg alle vet hvem som eier min bil.. så tror ikke at noen er så dum at de stikker av med den.. står gjerne på tomgang mens jeg er inne på butikken.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betakaroten Skrevet November 23, 2007 Share Skrevet November 23, 2007 Litt av en tøffing du da ingard hehe Som fattig student kjører jeg Ford Sierra med rust. Så jeg er egentlig ikke så bekymret for bilen min jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L-V.H Skrevet November 23, 2007 Share Skrevet November 23, 2007 Store tøffe ingard.. hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet November 23, 2007 Share Skrevet November 23, 2007 Viss noen tar bilen til ingard...Kan de bare vente seg en telefon der en mørk stemme sier "this is ingard speaking. And I'm coming to get - yippi-kay-yay-motherfocker!" Det samme gjelder selvfølgelig for meg (så nettopp die hard 4 igjen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 24, 2007 Share Skrevet November 24, 2007 Hadde noen bare stjelt bilen min så... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet November 24, 2007 Share Skrevet November 24, 2007 Hadde han bare hatt gammel deaf alarm hadde ikke dette skjedd! Min låser seg som den selv vil. Så ikke f... om jeg går fra bilen eller lukker igjen dører med nøklene i tenninga. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet November 24, 2007 Share Skrevet November 24, 2007 Før var jeg ikke så nøye på låsing og slik, men etter jeg flytta til Krsand er jeg blitt litt paranoid hehe Låser alltid, uansett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mgsninja Skrevet November 25, 2007 Share Skrevet November 25, 2007 Før var jeg ikke så nøye på låsing og slik, men etter jeg flytta til Krsand er jeg blitt litt paranoid hehe Låser alltid, uansett! Må det eg og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet November 25, 2007 Share Skrevet November 25, 2007 Her jeg bor tror jeg alle vet hvem som eier min bil.. så tror ikke at noen er så dum at de stikker av med den.. står gjerne på tomgang mens jeg er inne på butikken.. Hvor nøyaktig pleier du å handle..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet November 25, 2007 Share Skrevet November 25, 2007 Bruker aldri å la bilen gå på tomgang jeg.. er farlig det! skjer det noe hvis man er borte så er den død. vannlekasje osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet November 25, 2007 Share Skrevet November 25, 2007 Her jeg bor tror jeg alle vet hvem som eier min bil.. så tror ikke at noen er så dum at de stikker av med den.. står gjerne på tomgang mens jeg er inne på butikken.. Hvor nøyaktig pleier du å handle..? øøøhh, jeg mener, jeg låser jo alltid bilen min.. Hehe, og til alle; ja, jeg er kjempetøff. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opt Skrevet November 25, 2007 Share Skrevet November 25, 2007 jeg låser konsekvent bilen så lenge jeg ikke kan se den, er så mange trivelige typer rundt omkring nå til dags. en ting er at bilen kan bli borte, men det er fort gjort at noen stjeler noe også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå