Vegar br. Skrevet Desember 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2009 takk for det jo, den har det, fikk jo ikke noe forsikringspenger så sier seg selv ;p får håpe jeg får bra igjen for den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EBørøsund Skrevet Desember 20, 2009 Share Skrevet Desember 20, 2009 Nye updates om bilen nå? Ferdig å tilbake på veien?? Bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegar br. Skrevet Januar 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2010 Bildeupdate Disse bildene er tatt i sommer rett etter bilen var på veien igjen. I etterkant har jeg skiftet lykter foran og bak til hella facelift, og rettet opp eksosstussene så de så litt bedre ut.. Jeg har nettopp kjøpt meg ny brukte sommerfelger som jeg skal ha på til våren, RH x-rad 8,5x18, blir bra tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet Januar 8, 2010 Share Skrevet Januar 8, 2010 pene felger det der hadde slike på min e36:) men en ett par kompiser av meg har slike felger, men en brutal til kant, det ser myye bedre ut men såklart, de koster sikkert litt mere =P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet Januar 8, 2010 Share Skrevet Januar 8, 2010 Bra du fikk bilen på veien igjen, denne var fin!! : D Har lyst på e39 sjøl, men'e.. Lappen et år og retta bilen 3 ganger. Så jeg venter nok litt. Haha X) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegar br. Skrevet Mai 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2010 Slik ser bilen ut nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Mai 19, 2010 Share Skrevet Mai 19, 2010 Helt perfekt. Utenom det at jeg liker slik "skjult" orginal eksos beste, når man har standard bakfanger. Men skjønner selvfølgelig at det frister mer med effektpotte Igjen, helt fantastisk fin bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegar br. Skrevet Mai 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2010 Enig med deg at det er finest uten stusser på standardfanger! Grunnen til at jeg har det er fordi jeg hadde m-tech fanger på den før den ble krasjet! Takk for fin kommentar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Mai 19, 2010 Share Skrevet Mai 19, 2010 Ble veldig pen med de nye felgene! Hvorfor monterte ikke du mtech etter rettinga også? Koster vell mindre for en replika av mtech enn en originalfanger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegar br. Skrevet Mai 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2010 hehe, er billigere en orginal standard fanger ja, men har delebil serru Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flatshift Skrevet Mai 20, 2010 Share Skrevet Mai 20, 2010 hvordan park pærer har du i dine AE? har akkurat samme lykter,men trenger noen pærer som matcher xenon i grøftelysa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegar br. Skrevet Mai 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2010 Vet ikke. De som brukes i orginale hella lykter i allefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mai 20, 2010 Share Skrevet Mai 20, 2010 Var i Namsos i sta for å se etter bilen din. Det eneste jeg så var en tilsynelatende sliten E28 med en gammel hippie om bort! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegar br. Skrevet Mai 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2010 aah ;p hva gjorde du her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mai 20, 2010 Share Skrevet Mai 20, 2010 Var der for å se etter bilen din, vel!? Neida, jobber på Grong og bestemte meg bare for å ta en kveldstur ned på brygga for å kikke på båtene der osv! Så fint ut å ta bilder nede på kaia der, dersom det er skikkelig solnedgang! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå