Dr_S Skrevet Januar 18, 2008 Share Skrevet Januar 18, 2008 Så ut som en nydelig skruplass du har Men mangler portene kanskje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegar br. Skrevet Januar 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2008 Så ut som en nydelig skruplass du har Men mangler portene kanskje mangler portene? Har forresten solgt leppa til frontfangern nå.. ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 24, 2008 Share Skrevet Januar 24, 2008 Hehe, my bad! Så ikke leddporten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet Januar 25, 2008 Share Skrevet Januar 25, 2008 Ble mye bedre uten leppa foran Har egentlig aldri vært tilhenger av lepper og bakrutespoilere. En fin E39 skal ha M5 frontfanger, som du har, samt M5 bakfanger og en liten spoiler på bakluken og 2001 facelift lyktene. Du har jo nesten alt dette i tillegg til rette fargekombinasjonene Meget clean og fin bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Januar 25, 2008 Share Skrevet Januar 25, 2008 Ble bra uten leppa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aizman Skrevet Januar 28, 2008 Share Skrevet Januar 28, 2008 ja ble meget bra uten leppa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegar br. Skrevet Januar 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2008 Bra dere syns det da, spesielt siden de bildene jeg har av bilen uten leppa nå, ikke er så mye å skryte av ; ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegar br. Skrevet Februar 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2008 Den står og skriker etter sommerhjul og sjåfør nå : ) I dag er det akkurat 2 mnd til jeg (forhåpentligvis) får førerkort! Var og tok teorien i dag, bestått (y) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 29, 2008 Share Skrevet Februar 29, 2008 Men hvorfor skal du ha prefacelift bak når du har facelift foran? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegar br. Skrevet Februar 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 29, 2008 Bare ble sånn.. Mest fordi jeg vil ha helt orginale lykter som det ikke er noe tull med.. Så fikk jeg de billig så.. Og hvis det går etter planen blir det m-tech bakfanger og annen eksos, og da syns jeg faktisk det er like så fint med prefacelift lykter.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 29, 2008 Share Skrevet Februar 29, 2008 No way Faceliftlyktene er 100 ganger penere Snakk med 2mmy, tror ikke hans er org. og de har vel han hatt lenge nå uten problemer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegar br. Skrevet Februar 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 29, 2008 jaja, som sagt var det tilfeldigheter som gjorde det.. Og det er på jalla lykter nå og de går rett i søpla når jeg får på nye Hvis ingen vil ha de da? de ser jo greie ut i allefall syns facelift gjør mer nytte foran enn bak, min mening Men kan jo hende det blir facelift lykter etter hvert, vet jo aldri.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H4kon Skrevet Mars 1, 2008 Share Skrevet Mars 1, 2008 Har like lykter som dine, ser iallefall prikk like ut, men mine "dinger" i dashen hele tiden nesten, er noen hella lysstyringsmoduler på vei, hvis ikke det hjelper bytter jeg til facelift også Fin bil forresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegar br. Skrevet Mars 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2008 Mine blinker og "pulserer" som de selv vil.. Og blinkersen går 3 x så fort.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Humman Skrevet April 1, 2008 Share Skrevet April 1, 2008 De nye skiltene med flaget på er dritstygge. E39 passer best med felger med kant ja. har selv orginal rondell. 8.5* fram og 10* bak. sikkelig kant:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå