Gå til innhold

Min e39 523i, på veien igjen. Bildeupdate s11 =)

Vegar br.
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 167
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ble mye bedre uten leppa foran :P Har egentlig aldri vært tilhenger av lepper og bakrutespoilere. En fin E39 skal ha M5 frontfanger, som du har, samt M5 bakfanger og en liten spoiler på bakluken og 2001 facelift lyktene. Du har jo nesten alt dette i tillegg til rette fargekombinasjonene :wink: Meget clean og fin bil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Bare ble sånn.. Mest fordi jeg vil ha helt orginale lykter som det ikke er noe tull med.. Så fikk jeg de billig så.. Og hvis det går etter planen blir det m-tech bakfanger og annen eksos, og da syns jeg faktisk det er like så fint med prefacelift lykter..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja, som sagt var det tilfeldigheter som gjorde det.. Og det er på jalla lykter nå og de går rett i søpla når jeg får på nye ;) Hvis ingen vil ha de da? de ser jo greie ut i allefall :)

syns facelift gjør mer nytte foran enn bak, min mening ;) Men kan jo hende det blir facelift lykter etter hvert, vet jo aldri..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har like lykter som dine, ser iallefall prikk like ut, men mine "dinger" i dashen hele tiden nesten, er noen hella lysstyringsmoduler på vei, hvis ikke det hjelper bytter jeg til facelift også :) Fin bil forresten :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...