Gå til innhold

Min e39 523i, på veien igjen. Bildeupdate s11 =)

Vegar br.
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 167
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 3 weeks later...

ikke skjedd mye her..

kan vell si hva som har skjedd/skjer om dagen..

Bilen har fått m-fanger fram og bak.. Kjøpt på GSbildeler, anbefales virkelig! Disse blir sendt til lakkering ASAP, skal bare lage hull til lyktespyling, skilt osv først..

har kjøpt chf til servoen, og i morgen skal jeg skifte 2 servoslanger.

Har skiftet olje, agip hts.

Har kjøpt in 2 stk 20 cm lange rustfrirør, 76mm diameter, tynnvegget, som jeg ha på orginal potta.. de er ikke kappet så lange for at de skal stikke langt ut bak, om dere skulle tro det, bare så jeg har nok å jobbe på :) Dette skal jeg leke meg med, og modifisere til det passer smooth til m-fangeren.

syns alt dette er veldig morsomt å holde på med:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
  • 1 month later...

Bildeupdate:

Montert bakfanger og fått på "heimsveisa" eksos :P på bildet er potta litt lenger bak enn den skal være, pga at den sklir bak. en klemme som ikke klemmer nok, så det ser bedre ut når jeg får fiksa det.

PICT0529.jpg

PICT0531.jpg

PICT0533.jpg

PICT0534.jpg

PICT0540.jpg

Forresten kjøpt meg vinterbil og nå! Si hva dere vil, men for meg er det den perfekte vinterbil :) Hvem skulle tro at jeg måtte kjøpe en gammel ford for å få skikkelig "bmw" lyd? :) jævli pen lyd i denne, hmm.

Ford Scorpio 2,8 V6, Manuell, effektanlegg og diffbrems, betalte 6000,- ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror dere det blir _mye_ penere asso? er ikke akkurat første prioritet men, tenkte å kjøpe hella faceliftlykter fram først, er så lei av de jalla lyktene som er der nå. Og felger står også høyt på lista :) Skal ta en liten photoshoot med 18" ACS type 2 felger jeg får prøve av en kompis, gleder meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

ja.. eller, det var faktisk en kompis (si hva du vil ;>) som var dritings og fikk et raserianfall som tydeligvis brukte bilen min til å utrykke det :/ skal takstere den på mandag, noen som vet sånn ca. hva det vil komme på? Hellakkere panser og rette ei feit bulk i en framskjerm og lakkere denne. kan fort bli over 10k?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...