Rayen Skrevet Mai 11, 2008 Share Skrevet Mai 11, 2008 Nydelig bil du har der..Såg ganske strøken ut etter poleringen... Når det gjelder eksos så har eg Eisenmann bakpotte på min..dette kan virkelig anbefales..Ganske grom lyd.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Mai 11, 2008 Share Skrevet Mai 11, 2008 Shadowlinetaping tar helt av nå Er det bare svart elektrikertape vil du straks oppdage at den krøller seg i sola.. Du har kanskje sånn trimtape? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegar br. Skrevet Mai 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2008 takktakk, ble bra med polering : ) Helt vanlig "svartteip" ja : p har tatt av den igjen nå da, tok den på en side for å se hvordan det ble.. Og det ble braa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegar br. Skrevet Juni 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2008 ikke skjedd mye her.. kan vell si hva som har skjedd/skjer om dagen.. Bilen har fått m-fanger fram og bak.. Kjøpt på GSbildeler, anbefales virkelig! Disse blir sendt til lakkering ASAP, skal bare lage hull til lyktespyling, skilt osv først.. har kjøpt chf til servoen, og i morgen skal jeg skifte 2 servoslanger. Har skiftet olje, agip hts. Har kjøpt in 2 stk 20 cm lange rustfrirør, 76mm diameter, tynnvegget, som jeg ha på orginal potta.. de er ikke kappet så lange for at de skal stikke langt ut bak, om dere skulle tro det, bare så jeg har nok å jobbe på Dette skal jeg leke meg med, og modifisere til det passer smooth til m-fangeren. syns alt dette er veldig morsomt å holde på med:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DieselVegard Skrevet Juni 22, 2008 Share Skrevet Juni 22, 2008 Nesten så jeg angrer på at jeg solgte felgene nå Synes uansett at de var penere på din bil enn min. Sporer den noe jævlig?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegar br. Skrevet Juli 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2008 Bildeupdate: Montert bakfanger og fått på "heimsveisa" eksos på bildet er potta litt lenger bak enn den skal være, pga at den sklir bak. en klemme som ikke klemmer nok, så det ser bedre ut når jeg får fiksa det. Forresten kjøpt meg vinterbil og nå! Si hva dere vil, men for meg er det den perfekte vinterbil Hvem skulle tro at jeg måtte kjøpe en gammel ford for å få skikkelig "bmw" lyd? jævli pen lyd i denne, hmm. Ford Scorpio 2,8 V6, Manuell, effektanlegg og diffbrems, betalte 6000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 25, 2008 Share Skrevet Juli 25, 2008 Smekkert! Bare få på facelift lykter bak nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Juli 26, 2008 Share Skrevet Juli 26, 2008 Helt enig med Dr_S du har det no:D..bare få på facelift baklykter:) Vinterbil er jo knall..Skal få mye moro for 6000 tenker eg =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegar br. Skrevet Juli 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2008 tror dere det blir _mye_ penere asso? er ikke akkurat første prioritet men, tenkte å kjøpe hella faceliftlykter fram først, er så lei av de jalla lyktene som er der nå. Og felger står også høyt på lista Skal ta en liten photoshoot med 18" ACS type 2 felger jeg får prøve av en kompis, gleder meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegar br. Skrevet August 31, 2008 Forfatter Share Skrevet August 31, 2008 I går natt ble bilen min bulket og ripet opp på panseret og venstre framskjerm MEN, vet hvem det var og har snakket med han, og han la seg helt flat. Så da blir det det nylakkert panser og skjerm på meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet August 31, 2008 Share Skrevet August 31, 2008 hærverk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegar br. Skrevet August 31, 2008 Forfatter Share Skrevet August 31, 2008 ja.. eller, det var faktisk en kompis (si hva du vil ;>) som var dritings og fikk et raserianfall som tydeligvis brukte bilen min til å utrykke det :/ skal takstere den på mandag, noen som vet sånn ca. hva det vil komme på? Hellakkere panser og rette ei feit bulk i en framskjerm og lakkere denne. kan fort bli over 10k? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet August 31, 2008 Share Skrevet August 31, 2008 Jeg fikk pussa ned et panser, sparkla litt på en skjerm og lakka panser og skjerm for ca 4000kr.. ikke-svartearbeid på autorisert karrosseriverksted Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegar br. Skrevet September 9, 2008 Forfatter Share Skrevet September 9, 2008 Noen som kan være interessert i bilen? Jeg skal selge den nå. Holder på å lage annonse og skal ta bilder i kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Oktober 14, 2008 Share Skrevet Oktober 14, 2008 Veldig fin bil og farge, ble bra med nye fangere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå