Vegar br. Skrevet Oktober 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2008 Takker De fleste skjønner ikke at jeg gidder bruke så my på bil, men prøver å si at det ikke er kjøpesummen som er viktigst, men det å gjøre et bra kjøp Hadde E39 som førstevil jeg også (kræsja den etter 2måneder men) Alle sa til meg at jeg ikke burde gidde og ha så dyr førstebil, men tipper de bare var sjalu, de hadde nokt kjøpt dyrer bil hadde de hatt pengene -Grattis- 523`n er digg og kjøre **Kondolerer** Fikk ikke med meg at den var kræsja =( Da ender den vell på skraphaugen sammen med min kanskje ? Jeg taka med den, så blei kanske litt mer skader på min.. hehe, ja vi 18 åringer kan jo ikke kjøre bil, så da ender det slik Håper å få den på veien igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet Oktober 15, 2008 Share Skrevet Oktober 15, 2008 off! detta var synd! bilen din var utrolig fin! men vi har alle vært der! vraka 5'ern til fattern 2. dagen med lappen, så du er ikke alene om det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet Oktober 15, 2008 Share Skrevet Oktober 15, 2008 hvem arangerte på lånke da dette skjedde, har selv fått streng beskjed om og ikke sladde (var vinter kjøring) på langstrekka nettop pga av at di mastene va DYRE! anyway, kondolerer!, håper det er mulig og fikse bilen for den var pen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Oktober 15, 2008 Share Skrevet Oktober 15, 2008 Veldig synd med bilen, håper den fortsetter i ditt eie. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xcuze Skrevet Oktober 15, 2008 Share Skrevet Oktober 15, 2008 uff uff... hvis du selger bilen komplett.. så får du skrike ut hvertfal.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegar br. Skrevet Oktober 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2008 hvem arangerte på lånke da dette skjedde, har selv fått streng beskjed om og ikke sladde (var vinter kjøring) på langstrekka nettop pga av at di mastene va DYRE!anyway, kondolerer!, håper det er mulig og fikse bilen for den var pen! Namsos Gatebilklubb som arrangerte. Det er en avdeling innenfor streetcars.no, tror jeg. Jeg fikk INGEN breefing ang kjøringen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReiRud Skrevet Oktober 16, 2008 Share Skrevet Oktober 16, 2008 du skal ikke selge hele bilen? pm hvis du skal eller vurderer det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet Oktober 16, 2008 Share Skrevet Oktober 16, 2008 Huff..... Håper det ordner seg og at du får bilen på veien igjen.! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Oktober 16, 2008 Share Skrevet Oktober 16, 2008 Shit happends. Dro av på Våler selv for litt siden (vrengte bare dekket av felgen jeg da). Og kræsja bilen noen uker seinere. Jeg gidder ikke fikse min da. Selger den for halv pris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Oktober 16, 2008 Share Skrevet Oktober 16, 2008 Shit happends. Dro av på Våler selv for litt siden (vrengte bare dekket av felgen jeg da). Og kræsja bilen noen uker seinere. Jeg gidder ikke fikse min da. Selger den billig til en oppretter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brættis Skrevet November 13, 2008 Share Skrevet November 13, 2008 Nhå? Hvordan går det med bilen din. Blir den å se på veien igjen? Håper det løser seg for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegar br. Skrevet November 13, 2008 Forfatter Share Skrevet November 13, 2008 Den blir bygd opp igjen ja! Blir er vinterprosjektet til biloppretter-linja på videregående her i byen. får kjøpe en e39 sedan på et huggeri for 7000,-. Den har så og si alt jeg trenger Så pr dags dato er jeg happy. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brættis Skrevet November 13, 2008 Share Skrevet November 13, 2008 Flott. Det ordner seg for fanten sjø..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 13, 2008 Share Skrevet November 13, 2008 Huff, triste greier..men hvordan i huleste greide du å komme deg ut på glattkjøringsbanen? Er den ikke avskilt fra baneområdet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brættis Skrevet November 13, 2008 Share Skrevet November 13, 2008 Står somgjerne bare noen kjegler som skiller glatt og normalt underlag. Skulle absolut vært gjort noen forandringer på Lånkebanen. Til høyre for bilen på bildet er det glatt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå