MikaelR Skrevet November 25, 2007 Share Skrevet November 25, 2007 Mange av kompisan min sier at æ burde bytt bak potta,, men e fan ikke sikker på det!!! ka dokker trur bytte eller la det være Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kazynor Skrevet November 25, 2007 Share Skrevet November 25, 2007 hehe kunne sikkert ornda deg noe litt mer diskre.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet November 25, 2007 Share Skrevet November 25, 2007 hadde vell hatt på noen "større" jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoSJo Skrevet November 25, 2007 Share Skrevet November 25, 2007 Er like før jeg tilbyder å komme å fjerne den med slekka for deg, HEILT gratis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet November 25, 2007 Share Skrevet November 25, 2007 Tjaa, siden du spør og vil ha svar så synes jeg personlig at den kunne vært litt mer diskret. Men det er vel en smaks sak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jolly Skrevet November 25, 2007 Share Skrevet November 25, 2007 Det er jo du som bestemmer hva som skal stå på din bil , men siden du spør almennheten og jeg er en av de . Bytt den ut ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet November 25, 2007 Share Skrevet November 25, 2007 det var ikke no pent om jeg skal hive meg på bølgen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NyborgRacing Skrevet November 25, 2007 Share Skrevet November 25, 2007 den kan du vel smelte så den ikke eksisterer lenger.. den var stygg! beklager men du spurte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet November 25, 2007 Share Skrevet November 25, 2007 øy! trompet jo:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet November 25, 2007 Share Skrevet November 25, 2007 Noe av det styggeste jeg har sett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet November 25, 2007 Share Skrevet November 25, 2007 De så veldig snodi ut ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet November 25, 2007 Forfatter Share Skrevet November 25, 2007 hehe,, mye artige komentara! Potta sto på bil når æ kjøpte den Lura på korsjen potta æ skal sett på da det blir dobbel stuss som denne,, enten dtm eller de som kommer rett ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet November 25, 2007 Share Skrevet November 25, 2007 Samme hva du setter på tror jeg, går vel ikke å finne noe styggere Unnskyld meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet November 25, 2007 Share Skrevet November 25, 2007 Hvordan kan dere ikke se at dette ikke passer? Det der var seriøst stygt. Og jeg unnskylder meg ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet November 25, 2007 Share Skrevet November 25, 2007 Huff, den potta kan ikke bli bra på noen BMW, eller noen biler egentlig . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå