Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Denne annonsen må oppleves!

http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... A99x222796

Sitat:

JEG FÅR HELE TIDEN SPØRSMÅL FRA FOLK OM DET ER EN M3

NÅR JEG SIER AT DET ER EN 320 SÅ SPØR DE OM JEG SKAL SELGE DEN. DA SIER JEG FØLG MED PÅ NETTET. NÅ HAR DERE ALLE SOM HAR MAST PÅ MEG SJANSEN TIL OG FÅ KJØPE BILEN

BENSINSTASJON,PARKERINGSPLASS,FLYPLASS,KJØPESENTERET UANSETT HVOR BILEN STÅR FOLK BLIR HELT ENTUSIASTER NÅR DE SER BILEN

• Svar 74
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Hehe....hadde hatt litt arbeid med å legge ut alle de bildene ja!

Virker fin og grei den bilen,men kunne ha spart seg for den M3 stickeren på dashbordet,skjønner ikkje poenget når det IKKJE ER en M3 :roll:

Wannabe-fakter....

Og hva pokker er "Dobbel servo "???? Noe nytt&revolusjonerande han har funnet opp eller? hahaha.... :lol:

jaja... :bart:

Skrevet

la akuratt denne anonnsen i tulle tråden.

men kan legge til litt her også:)

hvis han er entustiast så burde han jo vite at dtm ikke leverer org, eksosanlegg.

han burde også vite at bakfangeren ikke er org m3 men han har bare den insatsen.

og det er alt for mye skryt her og enig at han burde ha spart seg for den m3 stickeren på dashbordet.

men prismessig og utseendemessig så var jo bilen grei nok.

Skrevet
HVOR BILEN STÅR FOLK BLIR HELT ENTUSIASTER NÅR DE SER BILEN

og det at folk blir bmw entustiaster bare de ser bilen er vell litt og ta i vell? så fin var den i hvertfall ikke :lol:

Skrevet

"M///3 RIEGER VINGE" Er det sånn den ser ut.. Også skrives det vel ///M

Og de M3 speila er jo ikke originale.. De står jo ikke sånn "skjevt" slik de originale gjør :P

Merkelig annonse.. Hvorfor finnes aldri slike typer her inne?

Skrevet
Og hva pokker er "Dobbel servo "???? Noe nytt&revolusjonerande han har funnet opp eller? hahaha.... :lol:

han har styring forran og bak da vettu;) :lol:

Skrevet
"M///3 RIEGER VINGE" Er det sånn den ser ut.. Også skrives det vel ///M

Og de M3 speila er jo ikke originale.. De står jo ikke sånn "skjevt" slik de originale gjør :P

Merkelig annonse.. Hvorfor finnes aldri slike typer her inne?

hvem vet kanskje han er her inne hehe:P

bare er såpass flau over anonnsen at han ikke tørr og stå frem her hehe :D

Skrevet

Var ikke klar over att Mauritius Blue var en M-farge..

Står att det er M-tech sidelister, men for meg så ser det ut som vanlige lister. (nå har jeg veldig dårlig/mørk skjerm..)

Men har han satt inn to stk check-kontroller..?

19_-1590238420.jpg

Hva er vitsen?

Skrevet

Den andre fungerer som timer for turboen som han ikke har, fjernstarter og kontrollenhet for dobbelservo.. Der den ene slutter, begynner den andre.. Dessuten er ikke dette det nyeste nye, da dobbel-dobbelservo er det nyeste i Amerika.. Da begynner den ene der den andre slutter, også er det en som går mot venstre og en som går mot høyre.. Dette gjelder for ultralett svinging som er kjekt når manmå nødratte seg ut fra en breier som går til Hel****te .. 2 kjørekomper er greit å ha for da er det klokke oppe og dato nede.. hvor han har årstallet hen er sikkert i en 3. kjørekomputer montert mellom baksetene som viser speilvendt slik at han kan se det i bakspeilet sitt. Man kan også ha både inne og utetemp, og det må man ha om man skal ha autoregulering for A/C og klima som blir styrt fra tråknotter montert under klutsjpedal. Displayet for styringen sitter montert som ett heads down laser display som lyser akkurat ved siden av girspaken da denne settes i R(acer)-giret..

Egentlig ganske genial løsning det der.. Sikkert mange hemmelige innstillinger som kan gjøres.. Jeg tenker da elektronisk justering av kamvinkel, sylindervinkel, rådelengder.. Samt åpning og lukking av termostaten i det lille termostathuset (han har selvfølgelig TO termostathus, En for kaldt vann og en for varmt vann).. Desuten har han elektroder som regulerer viskositeten av oljen, og også forvarmer på girkasseolje og, egen trykk på helium innsprøytninga i motor og girkasse, noe som gjør bilen 300 kg lettere i front, og det kan jo komme godt med om man skulle treffe på en fartdump eller to... Da er det greit å ha den bakvinga å for å holde marktrykket på bakhjula slik at ikke bilen letter...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...