Toro Skrevet Desember 2, 2007 Skrevet Desember 2, 2007 Fjernlyset på høyrsiden har hengt seg opp og står konstant på selv når tenninga er av. Så lurer på om det er et relè eller lignende som har hengt seg opp, men finner ikke ut hvor dette sitter. Har tatt ut pæra inntil videre så den ikke skal stå på konstant...
Haug530D Skrevet Desember 2, 2007 Skrevet Desember 2, 2007 På A og K her vises lyssmodulen, vet ikke om det kan være der. dette er fremme ved A stolpen på passasjersiden.
540is Skrevet Desember 2, 2007 Skrevet Desember 2, 2007 http://www.autopower.se/mekartips/mekar ... ?dokid=130
bjalle Skrevet Desember 2, 2007 Skrevet Desember 2, 2007 Er du heldig kan en reset av lysmodulen løse problemet(minuspol av 30 min)men sannsynlighvis har en transistor i lysmodulen tatt kvelden.
Toro Skrevet Desember 2, 2007 Forfatter Skrevet Desember 2, 2007 Er du heldig kan en reset av lysmodulen løse problemet(minuspol av 30 min)men sannsynlighvis har en transistor i lysmodulen tatt kvelden. Kan det ikke dukke opp andre feilkoder dersom batteriet er frakoblet for lenge? Mener jeg har hørt noe om det.. Spørs om jeg må til på samme måte som 540ESS tipser til, har jo de samme symptomene.. evt få tak i en annen lysmodul.
Haug530D Skrevet Desember 2, 2007 Skrevet Desember 2, 2007 Er du heldig kan en reset av lysmodulen løse problemet(minuspol av 30 min)men sannsynlighvis har en transistor i lysmodulen tatt kvelden. Kan det ikke dukke opp andre feilkoder dersom batteriet er frakoblet for lenge? Mener jeg har hørt noe om det.. Spørs om jeg må til på samme måte som 540ESS tipser til, har jo de samme symptomene.. evt få tak i en annen lysmodul. Hadde batteriet avkoplet ca 1 time når jeg skiftet innsugsmanifold, fikk ikke noen feilmeldinger.
Toro Skrevet Desember 2, 2007 Forfatter Skrevet Desember 2, 2007 Ok.. får prøve å koble det fra å se om det hjelper, før jeg gjør noe annet.. takk for svar
Toro Skrevet Desember 2, 2007 Forfatter Skrevet Desember 2, 2007 Å koble fra batteriet hjalp lite. Så da er det nok like greit å få tak i en ny modul
540is Skrevet Desember 2, 2007 Skrevet Desember 2, 2007 Å koble fra batteriet hjalp lite. Så da er det nok like greit å få tak i en ny modul En helt ny modul må kodes hos BMW, får du tak i en brukt, må den bilen den er ifra ha samme lysutstyret som din.
Bjørn 320 Skrevet Desember 2, 2007 Skrevet Desember 2, 2007 Du kan først sjekke om reléet har brent seg fast i "inneposisjon". Er du heldig er det det som har skjedd, og det blir nok langt billigare enn ein ny lysmodul
540is Skrevet Desember 2, 2007 Skrevet Desember 2, 2007 Du kan først sjekke om reléet har brent seg fast i "inneposisjon". Er du heldig er det det som har skjedd, og det blir nok langt billigare enn ein ny lysmodul Det finnest ingen lysreler på E39 og nyere. Allt blir styrt av transistorer i lysmodulen.
Bjørn 320 Skrevet Desember 3, 2007 Skrevet Desember 3, 2007 Men å bytte ein transistor er da ingen sak, så sant han har tegning over lysmodulen da Tre små loddingar det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå