Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er Nok endel flere Gter en 7 stykk! vet om 2 som er smelt \totalvrak .

vet også om en ombgyd gt! men blir jo ikke det samme da

Skrevet

Den GT register siden, er ikke oppdatert på lenge, å det virker ikke som det er noen som har kontroll å på den lenger. Jeg har sendt flere mailer til dem i løpet av det siste året, men ingen svar eller oppdateringer på siden både min #133 og den andre i stavangerområdet #073 står fremdeles registrert som tilhold i frankrike og england. Har ikke helt kontrollen, men det skal vel være ca 7 GT'er i Norge. Hvis noen er på jakt etter en GT, så kan jeg jo tipse om at jeg snakket med Thorleif her om dagen, å han skulle vistnok selge GT'en sin. Denne har en utrolig bra service historie, og er vel kjørt ca 95000km. Tror han snakket om 350.000.- + for bilen, reg på norske skilt.

Skrevet
Den GT register siden, er ikke oppdatert på lenge, å det virker ikke som det er noen som har kontroll å på den lenger. Jeg har sendt flere mailer til dem i løpet av det siste året, men ingen svar eller oppdateringer på siden både min #133 og den andre i stavangerområdet #073 står fremdeles registrert som tilhold i frankrike og england. Har ikke helt kontrollen, men det skal vel være ca 7 GT'er i Norge. Hvis noen er på jakt etter en GT, så kan jeg jo tipse om at jeg snakket med Thorleif her om dagen, å han skulle vistnok selge GT'en sin. Denne har en utrolig bra service historie, og er vel kjørt ca 95000km. Tror han snakket om 350.000.- + for bilen, reg på norske skilt.

Blir nok en GT engang, men må nok vente på litt bedre tider:(

Skrevet

Det var jeg som kjøpte den bilen av en pakistaner i Oslo for mange år siden. De var riktignok ganske suspekte, og eieren sa han var kamerat med et medlem av B-gjengen, men om han var medlem selv vet jeg ikke.

Jeg kjøpte felger understell og litt småtteri til bilen, og brukte den mye i ca 2.5år. Den levde et godt og aktivt liv sammen med meg. Setetrekket ble byttet pga jeg rev et hull ved et uhell. Bilen har også en skade bak, som kom av en baklengs tur i autovernet.

Bilen ble solgt til en selger, som viste seg å være en skikkelig kjeltring. KM er trikset med mange ganger, han har også fortalt kjøpere av bilen at han kjøpte felger osv nytt, men det var det altså jeg som gjorde.

Det er også riktig at en kjøper hevet kjøpet, etter at jeg tipset han om KM stand.

Bilen hadde gått 164k KM når jeg solgte den. (Tror det var i 2001)

EDIT: Kan også nevne at den "seriøse" BMW spesialisten Konghelle bil ikke ville det skulle skrives KM stand på kjøpskontrakt. (Vi var der og skrev kontrakten). Så du kan vel si at jeg alltid hopper over anonser fra Konghelle bil ;)

Skrevet

Det har kommet inn en GT til til Norge i år. Den er AR-registrert, og ble kjøpt ifra Sverige, så det er vel snart ett 2-sifret anntall GTer i landet.

Skrevet
Det var jeg som kjøpte den bilen av en pakistaner i Oslo for mange år siden. De var riktignok ganske suspekte, og eieren sa han var kamerat med et medlem av B-gjengen, men om han var medlem selv vet jeg ikke.

Jeg kjøpte felger understell og litt småtteri til bilen, og brukte den mye i ca 2.5år. Den levde et godt og aktivt liv sammen med meg. Setetrekket ble byttet pga jeg rev et hull ved et uhell. Bilen har også en skade bak, som kom av en baklengs tur i autovernet.

Bilen ble solgt til en selger, som viste seg å være en skikkelig kjeltring. KM er trikset med mange ganger, han har også fortalt kjøpere av bilen at han kjøpte felger osv nytt, men det var det altså jeg som gjorde.

Det er også riktig at en kjøper hevet kjøpet, etter at jeg tipset han om KM stand.

Bilen hadde gått 164k KM når jeg solgte den. (Tror det var i 2001)

EDIT: Kan også nevne at den "seriøse" BMW spesialisten Konghelle bil ikke ville det skulle skrives KM stand på kjøpskontrakt. (Vi var der og skrev kontrakten). Så du kan vel si at jeg alltid hopper over anonser fra Konghelle bil ;)

Morsomt og høre historien:) Men har du regg nr på bilen, så man veit hva man skal holde seg unna? hehe

Skrevet

Morsomt og høre historien:) Men har du regg nr på bilen, så man veit hva man skal holde seg unna? hehe

BD12033

Ligger bilder og link til egen tråd om bilen på side 1 ;)

Skrevet
lurer på hvem som er den stolte eier av bilen i dag

Kjenner ikke nåværende eier, men vet hvem en av de forrige eierne er, så jeg husker reg.nr :) Har sett denne bilen i området rundt her... Vet ikke om vedkommende vet hva som er gjort og ikke med bilen jeg...

Skrevet
Den GT register siden, er ikke oppdatert på lenge, å det virker ikke som det er noen som har kontroll å på den lenger. Jeg har sendt flere mailer til dem i løpet av det siste året, men ingen svar eller oppdateringer på siden både min #133 og den andre i stavangerområdet #073 står fremdeles registrert som tilhold i frankrike og england.

Men det er jo oppdateringer der fra både september og november 2007..

Skrevet

Thorleif´s GT står vel i dag på svenske skilter eller tar jeg feil nå ?... :?

Skrevet

Thorleif´s GT står vel i dag på svenske skilter eller tar jeg feil nå ?... :?

Stemmer det reg nr. M3 GT, å den kan derfor kjøpes uten norske avgifter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...