Gå til innhold

Min E46 Coupé 99. Mod - Solgt :( (Ny bil i hus juhu!)


Søreng
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 439
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da har det kommet nye interiørlister i hus.. Skal prøve å få de montert så fort som mulig.. De er ikke strøkne, men MER en gode nok til den prisen jeg fikk de til! Fikk et "offer I couldn't refuse" :D

De er svart høyglans, så skal bli godt å bli kvitt båtfølelsen.

_MG_0115PS.jpg

_MG_0113PS.jpg

_MG_0112PS.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tønsberg.. How come?

Dette blir bra. :)

Er veldig lett å skifte også. :)

Håper også dette blir bra.. Kan jo ikke bli værre enn treverket liksom :lol:

Men er igrunnen ikke like optimistisk til å skifte alt.. Men en DIY letter nok på det.. Håper å få det montert i helgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er forøvrig spent på hvordan jeg skal lære meg justeringene selv :D

Må nok sette meg GRUNDIG inn i dette for å ikke stille meg til helvette!

Men... selv om du vet hva du skal stille på for å oppnå en ting... får du nok testing til å faktisk finne ut hva du vil oppnå? Og hvordan måler du at du gjør ting riktig? Etter jeg begynte bruke laptimer har jeg funnet ut at det ikke nødvendigvis er de rundene som føltes kjappest som var det..

Men lykke til. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, da kommer et par bilder fra monteringen og et par etterpå alt er på plass.. Brukte ca 2 timer på å skifte alt. Det meste var igrunnen veldig lett, utenom å på dørsidene bak til å treffe skikkelig i hullene.. Ble litt banning der ja :lol:

Begynnte først med å ta av alle listene på dashbordet, dette var gjort på ca 5 min så glemte å ta bilde av det :P

Gikk så videre på listen rundt girmansjetten.. Først av med girkule og så girmansjett, så to skruer og voila.

IMG_0005.jpg

Etter det var på plass gi vi løs på dørsidene, en hel haug skjulte skruer og litt nykking, så var dørpanelet av.

IMG_0015.jpg

IMG_0016.jpg

Så var det å skru av selve armlenet fra dørsiden.. Gikk ganske lett, var bare 7-8 skuer og voila, hamre ut det gamle og på med det nye, skru fast :D

IMG_0018.jpg

Så videre til armlenéne bak. Måtte først ut med hele baksetet og benyttet da anledningen til å teste ut bursdagsgaven.. En Black & Decker 12v bilstøvsuger.. Som fungerte brilliant!

IMG_0006.jpg

_MG_0011.jpg

Ble hele 7kr og 50øre rikere etter dette, så en lønnsomkveld sålangt :lol:

Etter armlenene bak var montert var vi ferdig. Og resultatet ble slik:

_MG_0031-1.jpg

_MG_0093.jpg

_MG_0100.jpg

_MG_0079-1.jpg

_MG_0074.jpg

Tok også et (eller flere, men tok bare ett her) bilde® av bilen mens jeg var igang med shooten :)

_MG_0043-1.jpg

PS: Ny m-tech girkule er på vei.. I sort skinn med belysning likt interiørlysene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...