Gå til innhold

Min E46 Coupé 99. Mod - Solgt :( (Ny bil i hus juhu!)


Søreng
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 439
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er meget fornøyd med oppgraderingen til M-tech II fangeren ja.. Utrolig hvor mye det forbedrer utseende på bilen. Verdt hver eneste krone!

@RobertN: Takk takk, er veldig fornøyd med felgene jeg også!

Hadde forresten "besøk" av "Caropractor'n" i dag som fikser parkeringsbulker og fikk tatt vekk alt av parkeringsbulker. Ble som nytt :D

Bilder kommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...

En stund siden sist oppdatering her.. Har ikke skjedd så mye siden sist.

Har fått montert M-tech pedaler, fikset vinduslisten på førersiden som var litt løs og montert short-shift.

Var utrolig imponert over hvor mye forskjell det ble etter monteringen av short shiften. Føltes som nytt, ble utrolig tight og fint! Kan virkelig anbefales til de som ikke har gjort det enda!

Meeen, brukte annledningen i det fine været i dag til å ta en liten vask og ut å ta noen bilder. Har et par til som ikke er ferdig redigerte enda som kommer senere, men får bli disse først :)

_MG_0048.png

_MG_0051-2.png

Farlig mye hologrammer her ser jeg, må nok til værks med en skikkelig shinings snart ja..

_MG_0065.png

_MG_0069.png

_MG_0075.png

_MG_0079-2.png

_MG_0088.png

_MG_0090.png

_MG_0093-1.png

_MG_0096-1.png

Hva tyks?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må bytte elefantørene med noen M-speil. Ellers var det jo mycket bra. Synes noen av bildene var litt grå eller hva jeg skal si. Ikke det beste å ta bilder i fullt sollys. Blir litt vèl mye skinn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elefantørene burde definitvt vært byttet ut ja.. Men alt koster :D

Nei, er ikke optimalt å ta bilder i full sol, men var slik det ble i dag. Orket ikke vente til kvelden siden jeg allerede var ute å kjørte med kamerautstyret i bilen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Update 25.04

Da begynner det så smått å komme inn deler til forbredelsen til Nürburgring i sommer.

Yokohama A048 gateslicks er i hus og K-Sport camberjusteringsstag bak er rett rundt hjørnet. Nye camberjusteringtopplager framme må vel snart bestilles og nye klosser og skiver framme. Og E46 M3 tårnlagerne bak må leites fram fra en plass her hjemme :D

Så begynner det å nærme seg klart til turen :)

Bilder kommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope, har spart hardt i vinter da turen var i planlegging. Så når båt, hotell og kurs nå er bestillt og det ikke er noen vei tilbake må delene i hus :)

Feriepengene skal nok settes av til evt. ting som må tas på sparket der nede, håper jo ikke at det blir nødvendig men [-o<

Ser forresten ut som de melder bra vær på søndag, er du klar til en liten shoot i såfall? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bra. Får håpe det går bra der nede sånn at du kan bruke pengene på taxfreen heller ;)

Er det bra vær på lørdag og søndag blir det shoot ja. Har ikke brukt bilen siden søndag, men den ser ikke ut igjen. Sånn er det å ha carport med full gjennomtrekk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...