Gå til innhold

Min E46 Coupé 99. Mod - Solgt :( (Ny bil i hus juhu!)


Søreng
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 439
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehe. Sånn så min radiator ut og. God og buet i bunnen.

Står du å mekker i finskoa Andreas!?

Se her ja :) HMS på høyt nivå :)

Oh yes.. Ikke alltid like lett å huske på HMS når skruing etter jobb ikke er planlagt :D

Er ikke helt sikker på hva den koster, men setter deg nok tilbake et par lapper eller 3 vil jeg tro..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 4 months later...

Har du godkjent senkesettet ditt? Orker ikke lese igjennom hele tråden for å finne det ut. Fikk godkjent mitt justerbare senkesett, men fikk mangellapp pga de k-sport camberstagene. Du har vel ikke vert innom biltilsynet siden du monterte de?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Fant ut for et par uker siden at jeg hadde en startende "subframe disaster". Har jevnlig sjekket rundt festene til traversen når jeg har hatt bilen på bukk og fant nå en ca 1cm lang sprekke på siden av det venstre bakfestet til traversen. Fant fort ut at det var lurt å gjøre et inngrep med en gang og bestilte forsterkningskit fra turner motorsport.

Fikk på fredag skrudd ned traversen og fant ut at det ikke var et sekund forsent.

IMG_0401.jpg

IMG_0398.jpg

IMG_0399.jpg

På lørdagen fikk vi skrudd ned bensintank så alt var klart til pussing og sveising.

Pusset så ned rundt der de nye platene skulle på og sveiset de fast. En for hvert av de fire festene til traversen.

IMG_0409.jpg

IMG_0410.jpg

_MG_0408.jpg

IMG_0405.jpg

IMG_0406.jpg

Sprayet så på en type tecktyl som kan lakkes over om ønskelig.

IMG_0413.jpg

Tok også å pusset vekk litt overflaterust og smøret inn med rusteter og sprayet over med samme tecktylsprayen som resten.

Skiftet også i samme slengen bremserørene da de var veldig lett tilgjengelig med bensintanken vekke.

IMG_0415.jpg

Tok så å sprayet hele undersiden bak.

IMG_0419.jpg

En vellykket lørdag igrunnen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 4 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...