///Mysild Skrevet Juli 6, 2009 Share Skrevet Juli 6, 2009 hørtes bra ut har god tid jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Juli 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2009 Update 17/07-09: Da fikk jeg godkjent senkesettet på bilen samt bane/vinterfelgene i vognkortet Nå gjenstår bare å finne papirer på bakfelgen til sommerhjulene, så jeg kan få godkjent de.. Har forøvrig ikke fått levert fangeren til lakkering da helt tilfeldig virker det som alle lakkerer har sommerferie de også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Juli 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2009 Update 23/07-09: Da ble fangeren levert til lakkering i går. Håper å få den igjen før helgen så jeg får montert den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juli 23, 2009 Share Skrevet Juli 23, 2009 Treiging... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Juli 23, 2009 Share Skrevet Juli 23, 2009 Flott bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet August 3, 2009 Forfatter Share Skrevet August 3, 2009 Må ver greie Stig Update 03.08.09: Da var M-fangeren montert på, men manglet et par skruer til tåkelysene pluss må koble litt om på ledningene så de er ikke montert ennå. Bilder kommer senere Har også skiftet begge "strikkepinnene" fremme da de var ødelagt etter ca et halvt års bruk Ikke beste kvaliteten tydeligvis på de som følger med standard med Spax senkesettet. Noe av grunnen er nok også at de er kortet ned til nesten halve lengden... @///Kristian: Takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet August 13, 2009 Forfatter Share Skrevet August 13, 2009 Update 13.08.09: Tenkte det var på tide med noen bilder av hvordan bilen ble med M-Tech II fangeren. Har ikke hatt tid til å ta noen av bilen selv enda, så jeg "stjeler" et par fra Sondre (///Mysild) som han knipsa da jeg kjapt var innom Bimmers treffet i Mandal i helgen som var. Bilen var preget av å være på langtur så litt støv må påregnes Synes det gjorde seg med M-Tech II fanger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 13, 2009 Share Skrevet August 13, 2009 ble en kjekke bil nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet August 13, 2009 Share Skrevet August 13, 2009 Blei veldig bra. Må få deg AE og Xenon i grøft. Ser konge ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 13, 2009 Share Skrevet August 13, 2009 Blei veldig bra. Må få deg AE og Xenon i grøft. Ser konge ut er for mange av de nå... tilogmed mysildbilen dropper kanskje ccfl etterhvert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet August 13, 2009 Share Skrevet August 13, 2009 På E36 er jo ABSOLUTT ALT oppbrukt... Ikke sett så mange E46r med det ennå. Syns det hører med på såpass ny bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 13, 2009 Share Skrevet August 13, 2009 På E36 er jo ABSOLUTT ALT oppbrukt... Ikke sett så mange E46r med det ennå. Syns det hører med på såpass ny bil ikke sort front og hvite felger hehe... det går endel her med ccfl desverre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet August 14, 2009 Forfatter Share Skrevet August 14, 2009 Hadde xenon i grøftelysene på den originale fangeren, men der passet ikke pærene over på den nye.. Så måtte bare bruke de som følgte med fåreløpig. Så vurderer helt klart angeleyes og xenon i grøft. Synes personlig selv at det ser mye mer moderne ut med xenon. Så er absolutt ikke uaktuelt. Men akkurat nå er det litt nedprioritert, må fikse litt andre ting først.. Nytt hjullager bak, nye bakdekk. Pluss skal ha EU i slutten av mnd.. Så får vi ser hva den sier... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Fredrik Skrevet September 9, 2009 Share Skrevet September 9, 2009 Bilen din ble kjempe bra med ny fanger!! Er ikke mye du mangler på bilen nå vel? hehe Men uansett, du må få deg xenon i grøft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet September 23, 2009 Forfatter Share Skrevet September 23, 2009 Nei, mangle ikke så mye.. Men alltids ting å finjustre kan vi vel si Xenon i grøft komme! Cruising soon btw ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå