Gå til innhold

Min E46 Coupé 99. Mod - Solgt :( (Ny bil i hus juhu!)

Søreng
 Share

Anbefalte innlegg

• 2 weeks later...
  • Svar 439
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Update 17/07-09:

Da fikk jeg godkjent senkesettet på bilen samt bane/vinterfelgene i vognkortet :) Nå gjenstår bare å finne papirer på bakfelgen til sommerhjulene, så jeg kan få godkjent de..

Har forøvrig ikke fått levert fangeren til lakkering da helt tilfeldig virker det som alle lakkerer har sommerferie de også :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Må ver greie Stig ;)

Update 03.08.09:

Da var M-fangeren montert på, men manglet et par skruer til tåkelysene pluss må koble litt om på ledningene så de er ikke montert ennå. Bilder kommer senere :)

Har også skiftet begge "strikkepinnene" fremme da de var ødelagt etter ca et halvt års bruk :roll: Ikke beste kvaliteten tydeligvis på de som følger med standard med Spax senkesettet. Noe av grunnen er nok også at de er kortet ned til nesten halve lengden...

@///Kristian: Takk for det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Update 13.08.09:

Tenkte det var på tide med noen bilder av hvordan bilen ble med M-Tech II fangeren. Har ikke hatt tid til å ta noen av bilen selv enda, så jeg "stjeler" et par fra Sondre (///Mysild) som han knipsa da jeg kjapt var innom Bimmers treffet i Mandal i helgen som var.

Bilen var preget av å være på langtur så litt støv må påregnes :lol:

IMG_5766nett.jpg

IMG_5777nett.jpg

IMG_5778nett.jpg

IMG_5783nett.jpg

Synes det gjorde seg med M-Tech II fanger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde xenon i grøftelysene på den originale fangeren, men der passet ikke pærene over på den nye.. Så måtte bare bruke de som følgte med fåreløpig.

Så vurderer helt klart angeleyes og xenon i grøft. Synes personlig selv at det ser mye mer moderne ut med xenon. Så er absolutt ikke uaktuelt.

Men akkurat nå er det litt nedprioritert, må fikse litt andre ting først.. Nytt hjullager bak, nye bakdekk. Pluss skal ha EU i slutten av mnd.. Så får vi ser hva den sier...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...