frossi Skrevet Desember 3, 2007 Share Skrevet Desember 3, 2007 Mulig denne har vært her før, da får dere ha meg unnskyldt http://youtube.com/watch?v=Kv6HSQ7YoE4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Desember 3, 2007 Share Skrevet Desember 3, 2007 så bra! hehe.. 3 kvart tank igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Desember 3, 2007 Share Skrevet Desember 3, 2007 Dårlig utvikling dette her.. Jeg vil kjøre bilen selv jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Desember 3, 2007 Share Skrevet Desember 3, 2007 Tøft! ... selv om dette er noe traktorer har gjort lenge allerede, i noe lavere fart.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Desember 3, 2007 Share Skrevet Desember 3, 2007 Tar nok litt tid å venne seg til å sitte på med sin egen bil til jobb hver dag . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriso Skrevet Desember 3, 2007 Share Skrevet Desember 3, 2007 Så dette på TopGear idag. Morsomt - passe spooky når bilen setter avgårde Btw, jeg slutter aldri å bli imponert over det programmet! Etter forrige sesong trodde jeg ikke de kunne bli bedre.. der tok jeg feil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiggenK Skrevet Desember 3, 2007 Share Skrevet Desember 3, 2007 Greit nok at det var ganske kult; men hva er "freude am fähren" med det der? Skummel utvikling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriso Skrevet Desember 3, 2007 Share Skrevet Desember 3, 2007 De bare viser hva de er kapable til.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomasb Skrevet Desember 3, 2007 Share Skrevet Desember 3, 2007 Genialt!! Kjør selv til puben, ta x antall halvlitere, og la bilen kjøre hjem selv, med meg som passasjer.... Vil ha..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Desember 4, 2007 Share Skrevet Desember 4, 2007 Rett å slett utrolig! En M3/M5 med det utsyret en runde på Ringen i racespeed hadde jeg trolig dødd av frykt. Kanskje dette blir den nye bilsportgrenen om 20 år? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Thorsø Skrevet Desember 4, 2007 Share Skrevet Desember 4, 2007 Hehe tøft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Desember 4, 2007 Share Skrevet Desember 4, 2007 Da kan allverdens alkohol målere i bilen ta kvelden hvertfall, nei det var ikke jeg som kjørte, det var bilen - hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|m0rten| Skrevet Desember 6, 2007 Share Skrevet Desember 6, 2007 Er dette fremtiden ser det dårligt ut for taxi virksomheten, bare gi bilen din en sms så står den og venter på deg.. Tror Busselskapa kunne hatt bruk for det! Istede for sure utlendinge som tror dem eier veien så kunne en PC hatt kontrollen! ikke nevn motorsport engang, den er ødelagt nok som den er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Desember 6, 2007 Share Skrevet Desember 6, 2007 De skulle programmert inn litt donuts på slutten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Desember 6, 2007 Share Skrevet Desember 6, 2007 Så dette på TopGear idag. Morsomt - passe spooky når bilen setter avgårde Btw, jeg slutter aldri å bli imponert over det programmet! Etter forrige sesong trodde jeg ikke de kunne bli bedre.. der tok jeg feil! Enig med den! En av tidenes beste TVserier for min del. Har en følelse av at selv om bilene evt. kjører av seg selv om noen år så må det være en sjåfør om bord. - Akkurat som fly og båt mens de går på autopilot. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå