Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har hastverk i desember mnd med å få på styling? noooo:)

takk gud for konkurranse,internett,kvasir og kalkulatoren på pcn! :)

• Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skrevet

før vi lesser ut eksempel, tenk på alle gubbene som drar bort til GM feks nå, kjøper delen er fornøyd..mens han 3 kvartaler lenger ned kunne spart 1000,- og kjøpt kona ny rullator i stedet...burde vært en regel om prising og informasjon når prisene svinger så syyykt mye...som sagt, en ting er 250,- en annen ting er nesten 5 000,- som jeg sparte på å kjøpe styling en annen plass enn der jeg først skulle..

Skrevet

Det er mye hårreisende prisforskjeller ute å går. GS har ofte fått svi for å være verstingene. Men husk på, det GS leverer er ORGINAL deler, med mindre du velger "alternativ vare/del" Har fått masse uorginalt (uten å vite om det) fra diverse firma som ikke har passet i det hele tatt.

Skrevet

bs er faktisk ganske pålitelige ut ifra hva jeg har vært borti isåfall... torshov og bilexperten bruker de som leverandør av styling og diverse... anbefaller dog å handle på bilextra, da torshov skal ha endel kroner ekstra for å bestille delene for deg...

bestiller du på bilextra tar det ca 2 dager om bs har det på lager

Skrevet
Er godt kjent at BS bildeler har et litt frynsete rykter når det gjelder levering.

Derfor har vi blitt enige om at di ringer meg når alle delene er kommet til dem. så betaler jeg og di sender oppover fra dem.

i mine øyne er det bedre enn å betale alt NÅ, før di tilogmed at plassert ordren hos Rieger...

Får du ikke oppkrav?

Skrevet

er du litt bevisst på dette når det gjelder dagligvarer også kan du spare mange tusen i året. Ei krone her og ei krone der kan virke lite men summerer man opp på årsbasis er det masse!

GS har blitt svindyre etter Bavaria overtok.

Skrevet

For min del bestiler jeg aldri fra BS,da betaler jeg litt ekstra å er sikker på å bli fornøyd,å får bra servic.Skal man ha lykter kjøper man orginalt så slipper man alt dugge som du får med på kjøpe,når man kjøper et merke som er laget i hong kong/taiwan eller hvordan det skrives.Men lykke til med kjøpe,håper du blir fornøyd :wink:

Skrevet

på M3 fangeren E46 er det jo hull forann hvor tåkelysene skal settes inn.

Produktet jeg linka til er luftehull innsats..istedet for tåkelys rett og slett..MEN TIL 5000,- ?? jeg vurderte å ringe å kjefte dem opp for landeveis røveri!!

Skrevet
på M3 fangeren E46 er det jo hull forann hvor tåkelysene skal settes inn.

Produktet jeg linka til er luftehull innsats..istedet for tåkelys rett og slett..MEN TIL 5000,- ?? jeg vurderte å ringe å kjefte dem opp for landeveis røveri!!

sikkert noen som kjøper det til 5000 kr også men er det denne du snakker om?

fant ingen andre til 5k der !

image_6347_big.jpg

Skrevet

hadde det bare vært såvel..her et det du betaler nesten 5000,- for..

image_6280_big.jpg

Erstatter tåkelyktene..som koster halvparten....lol

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...