JAL_535i Skrevet Desember 29, 2007 Skrevet Desember 29, 2007 Lest gjennom hele tråden nå. Virket som en super idè, men siste reiseruta som er satt opp blir jo egentlig oslo-ålesund-oslo. Så blir litt vanskelig for oss i sørvest.
FatLaces Skrevet Januar 2, 2008 Skrevet Januar 2, 2008 jeg kunne tenke meg å være med på noe sånt. men da trenger jeg en dato så jeg kan ordne med fri fra jobb. Sett en dato, sett en pris, så får folk melde seg på om de syns de kan ta sjangsen på å legge planer så langt frem i tid
Glenno Skrevet Januar 2, 2008 Skrevet Januar 2, 2008 jeg kunne tenke meg å være med på noe sånt. men da trenger jeg en dato så jeg kan ordne med fri fra jobb.Sett en dato, sett en pris, så får folk melde seg på om de syns de kan ta sjangsen på å legge planer så langt frem i tid Sjekk side 9 for dato Så da blir det ikke noe bane-opplegg på gol /fagernes alikevel da? Syns dette tok en feil vending... Ja bare akseptere det da Det går jo an å lage en egen tråd for dette også. Om vi tenker utgangspunktet for Conan, er det jo som Conan er inne på "Bimmersball" som i gumball som insperasjonen er hentet ifra men i light versjon. Mye kjøring, lange distanser og mye artig på kvelden. Men lag en ny tråd du bmwj som du kan kalle f,eks store bimmers.no treffet 2008 eller noe. Tror faktisk det alternative har sin plass her på bimmers også. Men må si stor respekt for genial idee til Conan for de det måtte passe for. Mulig jeg slenger med det på dette om ikke hele så kansje deler av turen. Tøffe er de som gjennomfører dette iallfall. bmwj gidder du prøve lage en slik tråd eventuelt? Stå på folkens, bimmers ball 2008 tror jeg hadde satt deltakere i tøffe klassen her på bimmers
FatLaces Skrevet Januar 2, 2008 Skrevet Januar 2, 2008 jeg kunne tenke meg å være med på noe sånt. men da trenger jeg en dato så jeg kan ordne med fri fra jobb.Sett en dato, sett en pris, så får folk melde seg på om de syns de kan ta sjangsen på å legge planer så langt frem i tid Sjekk side 9 for dato Så da blir det ikke noe bane-opplegg på gol /fagernes alikevel da? Syns dette tok en feil vending... Ja bare akseptere det da Det går jo an å lage en egen tråd for dette også. Om vi tenker utgangspunktet for Conan, er det jo som Conan er inne på "Bimmersball" som i gumball som insperasjonen er hentet ifra men i light versjon. Mye kjøring, lange distanser og mye artig på kvelden. Men lag en ny tråd du bmwj som du kan kalle f,eks store bimmers.no treffet 2008 eller noe. Tror faktisk det alternative har sin plass her på bimmers også. Men må si stor respekt for genial idee til Conan for de det måtte passe for. Mulig jeg slenger med det på dette om ikke hele så kansje deler av turen. Tøffe er de som gjennomfører dette iallfall. bmwj gidder du prøve lage en slik tråd eventuelt? Stå på folkens, bimmers ball 2008 tror jeg hadde satt deltakere i tøffe klassen her på bimmers går det ikke ann å lage en offisiel innbydelse ? i form av et bilde på en låst tråd kanskje ? så sklir det ikke ut med masse blablabla
conan Skrevet Januar 3, 2008 Forfatter Skrevet Januar 3, 2008 Avreisedatoen er satt til fredag 22 august med hjemkomst søndag 24 august. Prisen på dette er den enkeltes drivstoff forbruk og overnatting samt mat ol. Det koster ikke noe og bli med, da jeg ikke har noen utgifter med dette og det er en såkalt "none profit" opplegg Alle som vil bli med på dette er hjertlig velkomne til og delta. Er det noen her som kan dette med og legge dette inn på en "låst" tråd som nevt ovenfor med datoer osv? Har ikke så peiling på åssen dette funker her inne, så kan de som vil bli med skrive seg opp der. Da får vi alle en liten innsikt i hvor mange det evnt kan bli på denne turen. Kanskje oxo en fordel om alle tar med litt verktøy og evnt litt typiske slitedeler, da ikke alle stiller med nye biler Så hvis det skulle skje noe så hjelper vi værandre vidre. Dette kommer til og bli en kjempetur som jeg fortsatt har troa på....
morwik Skrevet Januar 30, 2008 Skrevet Januar 30, 2008 Legg inn kjøring/leie av bane, så har du gjennom betalingen til baneleie "tvingt" folk til å ikke trekke seg dagen før planlagt avreise. Det er vel akkurat det om folk faktisk gidder når dagen kommer, som uroliggjør folk
Marius2002 Skrevet Januar 30, 2008 Skrevet Januar 30, 2008 Bare få laget et påmeldingsskjema det, i en egen tråd, eller på side 1 av denne tråden. Som holdes åpen et par måneder sånn at folk kan få litt tid på å bestemme seg Der trådstarter skriver listen over hvem som er medt på og derfra fyller på etter hvem som melder seg på.
conan Skrevet Januar 30, 2008 Forfatter Skrevet Januar 30, 2008 Dato osv er jo satt, så har ikke tenkt så mye mere på det igrunn. Jeg regner med at jeg kommer til og kjøre denne turen uannsett, så er det bare for de som vil og slenge seg med
morwik Skrevet Januar 30, 2008 Skrevet Januar 30, 2008 Jeg synes det i utgangspunktet er et meget fint initiativ, men det mangler nok noe for å "trigge" folks interesse. Jeg ser ikke særlig mye moro i år kjøre Oslo-Ålesund-Oslo i en lang kolonne som holder fartsgrensene (sier ikke at jeg oppfordrer at hele forumet kapper opp til Ålesund), men jeg mener det burde legges inn noen aktiviteter (les: banekjøring) - som gjør at folk virkelig blir interessert. Hadde også vært veldig stas (nevnt tidligere i tråden) om så mange som mulig hadde filmet turen, så kunne man puttet alt sammen til en helaftens spillefilm. Forhåpentligvis skjærer motoren til noen seg slik at filmen får litt action
conan Skrevet Januar 30, 2008 Forfatter Skrevet Januar 30, 2008 Hadde også vært veldig stas (nevnt tidligere i tråden) om så mange som mulig hadde filmet turen, så kunne man puttet alt sammen til en helaftens spillefilm.Forhåpentligvis skjærer motoren til noen seg slik at filmen får litt action Du er hyggelig i grunn ønsker at noen skal skjære motoren.. Du får hive deg med, peise på så vi andre kan se på når din smeller da Forresten ser jeg den med litt banekjøring osv, men dette er ikke lett da alle har forskjellige ideer og ikkeno passer noen virker det som.
Superbeetle Skrevet Januar 30, 2008 Skrevet Januar 30, 2008 Skulle vært laget en tråd her på forumet hvor all info stod.. Noen som gidd å gjenta f.eks hvor turen starter? Hadde vært litt gøy å delta på noe slikt
Murdiii Skrevet Januar 30, 2008 Skrevet Januar 30, 2008 Alle her på formuet tåler vell en bot eller 2
knudtzon Skrevet Januar 30, 2008 Skrevet Januar 30, 2008 Stemmer uten tvil for at det er konkuranse i form av hvem som kommer frem først, så kan man følge trafik reglene som man vil... noen som er interesert? kanskje litt buy inn sånn at det blir litt money i potten:D Ikke for å være ond men, kanskje litt gay og dra på kolonnetur i farstgrensen for å se på naturen...eller er det bare meg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå