Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 220
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Får vel slenge meg på her jeg og :)

Om noen som sagt tar ansvar og bare er sjef, setter opp løypa, datoer og slenger opp påmelding på et eller annet vis, vil dette bli bra :)

EDIT: 60 biler er vel kanskje noe optimistisk? :P Regner ikke med fullt så mange første gangen, men hvem vet?

Skrevet

Gidder ikke noe lang KØkjøring altså.. Men man må bare sette opp en kjøreplan.. Slenger meg i såfall på fra Geilo der det bør taes en stopp. 2 mil unna Geilo Ligger Nedlagte Geilo Lufthavn med nødlandinsstipe for 737 fly så den er tålelig lang.. Er vel over 1,5 km tror jeg.. Her skuet vel kunne gå an å arrangere noe? Nissan og Mustang og toyota har/har hatt mange av treffene sine der.. Ellers kan man jo evt. stoppe på Gol som er 5 mil før Geilo (Oslo - Bergen). Her er det jo tropicana badeland feks.. Så kunne man sovet her, dratt over til geilo og kjørt noen timer på stripa før man setter ferden over til Bergen og ny overnatting der?? På Gol kjøres jo Landstreffet til Porsche og Mercedes hvertfall..

Men som sagt.. Jeg stopper der det er satt opp stopp.. Og kjører så fort jeg vil mellom disse punktene.. :P Men såklart, hvis det blir i fellesferien er vi heldig om det går i 70 km/t

Skrevet

Selvfølgelig en veldig morsom idè, som også kan være gjennomførbar.

Hovedproblemet med slike "arrangement" er dessverre at "alle" sier de kan/vil/skal være med, og når datoen nærmer seg faller en etter en ut med unnskyldninger. Selvfølgelig trenger ikke dette skje her, men sannsynligheten er nok dessverre ganske stor.

Skrevet

Derfor det hadde vært greit å få en dato i god tid før det skjer! Da har folk mulighet til å sette av tidspunktet tidlig, og det er større sjanse for at flere kan være med

Skrevet
Ikke umulig jeg slenger med, om det passer ut. Men gidder ikke noe press om trøkke bilen full av folk akurat.

Her er iallfall linken til bimmers.no lokal lag sin treff tråd:

http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=19355&highlight=

Om diskusjonen om felles landstreff for bimmers skulle være aktuelt bør vel de forsjellige lokal lag uttale seg.

Ellers syntes jeg det høres greit ut at Conan drar igang et fra Øst i norge, som sikkert mere trolig kan gjennomføres, vil jeg tro.

Østfold-Oslo- Bergen-Stavanger-Oslo eller noe du først tenkte på Conan?

Skal ikke være no pes på og ha med bilen full, men hvis noen har lyst og ha med noen i bilen er det jo åpent for det. Dette kan jo de personene legge til i påmeldinga. Ikke noen tvang. Burde jo legge ut en egen tråd med påmelding og div opplysninger på turen m tanke på datoer og kjøre rute. Jeg kan godt ta på meg den oppgaven men vil gjerne ha med en til som kan hjelpe til med dette. Andre lokale lag får diskutere i egen tråd om de vil hive seg med og lage egen kjørerute som ender opp med felles mål. Uannsett ønsker jeg flere innspill på kjøre ruter og andre ting som kan bakes inn i denne turen. PS; dette er ikke ment for at noen skal grisekjøre, skal være en fin tur med felleskap på både vei og ved stopp.

Men som sagt ønsker jeg flere innspill på ideer rund dette. når passer det folk, hvor vil dere kjøre osv. Legger turen til før felles ferien pga trafikken på veien ved ferier. For kø er kiipt. Er det noen andre her som kunne tenkt seg og hjelpe meg med planlegging osv av dette? muska?? hehe, deg har jeg stor tillit til og veit er flink til dette :D

Kom med mere innspill folkens.. La oss få til denne turen.

Skrevet
Har vi lokallag??

Hehe, tenkte mere på de forums brukerne på nordsia av endeplassen vår. De kan lage egen rute sørover for og møte oss. Dette er en fin mulighet for at flere av bimmers.no brukere kan møtes og bli kjent. Ble kanskje et litt feil ordvalg (lokallag). Mercedes og porche har treff i sommer ble det nevnt, hmmm hva med bmw oxo?? Alle er jo tyske biler.

Skrevet

Håper på det, men da trenger jeg litt hjelp til planlegging, for det er mye som skal planlegges for og få til en slik tur med mange biler og folk.. Kunne du Dr_s tenkt deg og blitt med på dette?

Skrevet

Jeg kunne heller tenkt meg en tilsvarende tur ned til Tyskland f.eks. Gjennom Danmark er det knallgode veier, var der i sommer.

Vi trenger jo ikke kjøre Autobahn hele veien, finnes masse småveier som innbyr til inspirerende kjøring :)

Men for all del, vil folk helst være her, er det ingenting i veien for det. Jeg synes bare det er så trist med alle bomringene, fotoboksene og UP patruljene her til lands...og vegstandarden er mildt sagt begredelig.

Skrevet

Dette vil jeg gjerne henge meg med på.. Arrangerte en roadtrip ifjor med raanecrewet.com var MANGE påmeldte, som ville joine, rutene, plassene og allt var i planen, men meget få møtte opp. Drygt!

Men om dette blir arrangert skikkelig, kan det nok gå:)

Skrevet

Og det med å holde fartsgrensene kan du bare glemme. Hehe, hvis du har vært med på noen felleskjøringer opp til Vålerbanen vet du alt om hvor lenge folket ligger i fartsgrensa :) SPESIELT hvis det er mange biler i følget...

Men jeg er positiv uansett til dette, så er det sagt!

Jeg har vært med 1 tur til Våler og det gikk hardt for seg for å si d sånn :P Men veiene mot Bergen er det faktisk vanskelig å kjøre for fort over. Er så mye dårligere veier der så hvis vi skal kjøre sammen vil jeg anbefale å ta det med ro så ingen skader seg. Jeg har kjørt den ruten et par ganger og mange plasser har man ikke sjans til å holde fartsgrensen en gang hvis man skal kjøre sikkert. Skal folk kappkjøre burde det isåfall settes opp en bedre rute.

Skrevet

Dette hørtes veldig morsomt ut... Hadde vært kjekt om det hadde blitt noe av;)

Ja, teddysen!! Den var ikke dum.. Syntes jeg var et bra forslag.

Stå på..

Håper det blir gjennomført.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...