knut_olestad Skrevet September 25, 2008 Share Skrevet September 25, 2008 Alpinafront er så utrolig rett på E28, blir på min og etter hvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfeh Skrevet September 25, 2008 Share Skrevet September 25, 2008 Gromt =) Hadde vært morsomt med et liggnende prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TSL Skrevet September 25, 2008 Share Skrevet September 25, 2008 hvordan hekkskjørt er det du har på? skal du lage form av det også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet September 26, 2008 Forfatter Share Skrevet September 26, 2008 vet ikke hvilket merke bakfangeren er men den ligner på hartge sin.. og den skal det ikke lages form av er veldig mye jobb.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Oktober 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2008 har fått gjort ganske mye i det siste men har blitt lite bilder og sånn da pcen klikka litt her.. har sveisa alt av rust osv nå nesten. er 3 bitte små hull igjen. har slipt med og malt 1 strøk med arkanol inni bilen.. vert av med bakstilling og sveisa travers fester osv har ikke fått gjort reint og malt der armene til bukken har vert enda. lagd nytt feste til bensin pumpe og filter lakt opp nye bensin rør inni kanalene faktisk. "onkel" var også innom med 02turbo'n så vi fikk bytta olje pumpe på den og her så når går den like bra som før igjen. mer kommer vel i løpet av helga.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Oktober 8, 2008 Share Skrevet Oktober 8, 2008 er så fet den 02`en har sett den en par ganer i krsund! må si jeg snur meg etter ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Oktober 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2008 er så fet den 02`en har sett den en par ganer i krsund! må si jeg snur meg etter ja ja er fet den.. går godt også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Oktober 8, 2008 Share Skrevet Oktober 8, 2008 gutten med pågangsmot alle fall, det skal det ikke sies noe på!! må nesten komme å se igjen en dag.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Oktober 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2008 gutten med pågangsmot alle fall, det skal det ikke sies noe på!! må nesten komme å se igjen en dag.. hehe takk:P må nå hell på litt:P bøyd te å laga bremserør og fått bensinrøra inn i motor rommet i dag:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Oktober 9, 2008 Share Skrevet Oktober 9, 2008 litt?? du kan jo melde flytting dit snart.!! hehe.. bensin vil den vel ha ja. blir det lakking i vinter nå da el? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Oktober 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2008 litt?? du kan jo melde flytting dit snart.!! hehe.. bensin vil den vel ha ja. blir det lakking i vinter nå da el? kunna væl egentli bare ha satt opp ei seng opp ja. lakking i vinter. tja kanskje e ikje me d står i håpa d bli så tili som mulig egentli.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johan-is Skrevet Oktober 11, 2008 Share Skrevet Oktober 11, 2008 se her ja! fått gjort mye siden sist jeg var hjemme gitt men blir vel noen by-turer så da rekner vel egentlig jeg(å du) at jeg kommer innom en tur prøve å holde seg seriøs da :P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Oktober 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2008 se her ja! fått gjort mye siden sist jeg var hjemme gitt men blir vel noen by-turer så da rekner vel egentlig jeg(å du) at jeg kommer innom en tur prøve å holde seg seriøs da :P hehe ja.. har skjedd litt sia sist du va innom ja:) må sjå om vi får lånt oss prøveskilt neste gang du kjem no da vettu;) sjå om d bli nå svart spor nårstan får vell på kanalan i løpet av neste uke engang håpa e:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johan-is Skrevet Oktober 11, 2008 Share Skrevet Oktober 11, 2008 ja kommer jo hjem på torsdagen, så da blir det sikkert en drink tenker jeg, så får vi se hva som skjer på fredagen, redd for at en drink kan oppstå da og.. men vist ikke så stikker jeg hjem å hilser på di hjemme. så henter jeg isbilen å kommer inn en tur:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Oktober 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2008 ja kommer jo hjem på torsdagen, så da blir det sikkert en drink tenker jeg, så får vi se hva som skjer på fredagen, redd for at en drink kan oppstå da og.. men vist ikke så stikker jeg hjem å hilser på di hjemme. så henter jeg isbilen å kommer inn en tur:) mulig det blir en drink på torsdag ja. hent isbiln du så ska e hent fram en turbo som ligg neddi garasjen her e;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå