johan-is Skrevet Oktober 11, 2008 Share Skrevet Oktober 11, 2008 hehe:) noen sandkasse-turbo vil jeg ikke ha du:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Oktober 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2008 hehe:) noen sandkasse-turbo vil jeg ikke ha du:P nånn nye lager så e den fin;) kjøp dæ turbo kitt og ny clutch no så bli d ta;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikbr Skrevet Oktober 12, 2008 Share Skrevet Oktober 12, 2008 blir bra taher ja:D fått fiksa 3,5 motoren nå da, så den går årntlig med den? sett på prosjektet mitt da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Oktober 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2008 blir bra taher ja:D fått fiksa 3,5 motoren nå da, så den går årntlig med den?sett på prosjektet mitt da? ja. har fiksa den no:) ja så det med d samma du la d ut her for ei stund sia:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikbr Skrevet Oktober 12, 2008 Share Skrevet Oktober 12, 2008 det e bra, mye hest regner du med nå da sånn ca? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Oktober 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2008 det e bra, mye hest regner du med nå da sånn ca? mer enn deg;) hehe. no så e d vell mellom 250 og 300hk en plass.. ladda 0,6 no sist vi va ut me den. funka heilt greit men trykket må opp endel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikbr Skrevet Oktober 12, 2008 Share Skrevet Oktober 12, 2008 hehe må kjøpe topp pakning og sånt du no da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Oktober 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2008 hehe må kjøpe topp pakning og sånt du no da? nja ska hold ei stund te den.. mange som kjøre sa motoran her på 1bar sjø. e jo orginal turbo motor så. men vis topp pakninga ryk så e vell ikje den d einaste som bli bytta ut;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikbr Skrevet Oktober 12, 2008 Share Skrevet Oktober 12, 2008 hmm, den tåler såpass asså blir stempel og hele pakka da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Oktober 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2008 hmm, den tåler såpass asså blir stempel og hele pakka da eller? bli ihvertfall anna grenrør og turbo.. men først så ska den gjøres ferdig utvendig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikbr Skrevet Oktober 12, 2008 Share Skrevet Oktober 12, 2008 skjønner:D kalles farge blir d da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Oktober 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2008 skjønner:D kalles farge blir d da? en eller anna grå farge med effekt i.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Oktober 13, 2008 Share Skrevet Oktober 13, 2008 (endret) . Endret November 4, 2023 av diohrvik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Oktober 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2008 drink her og drink der, gald jeg drar på onsdag. bli biligst det ;Dis bil på vatn turbo. bli hardt mot hardt da. haha saklig.. kjøp d e30 du no! kanskje e ska vurder å ta ferga over te averøy og en dag:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Oktober 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2008 har fått sveisa på en kanal nå.. skal kanskje sveise på den andre i morgen:) bilder kommer snart.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå