H_Vatn Skrevet Oktober 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2008 bilder: andre kanalen blir sveiset på imorgen satser jeg på.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet November 10, 2008 Share Skrevet November 10, 2008 drink her og drink der, gald jeg drar på onsdag. bli biligst det ;Dis bil på vatn turbo. bli hardt mot hardt da. haha saklig.. kjøp d e30 du no! kanskje e ska vurder å ta ferga over te averøy og en dag:P aldri saklig. haha, ja kanskje det ja:) på jakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
destroyy Skrevet November 10, 2008 Share Skrevet November 10, 2008 No framgang her da rv tuning? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet November 10, 2008 Forfatter Share Skrevet November 10, 2008 ja har skjedd mye her:) stor update muligens i kveld:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet November 10, 2008 Forfatter Share Skrevet November 10, 2008 siste kanalen ferdig sveiset.. har fått på struktur og malt halve gulvet inni lurer også på og montere sideskjørt.. hører til en e36 så passer ikke helt og tror nok de blir litt for lav. johanis sin is har vert innom en tur og:) struktur.. prøve montering av bensin opplegget.. bensin slangene inn i motor rommet. ferdig under (nesten).. prøvde 9,5x17 et20 foran.. fyller godt nok ut det bagasje rom det var vell det meste som har blitt gjort i det siste:) komentarer ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johan-is Skrevet November 10, 2008 Share Skrevet November 10, 2008 steike, fått inn interiør å greier! du ska ha det halfdan, biln spenna godt ifra seg:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet November 10, 2008 Forfatter Share Skrevet November 10, 2008 steike, fått inn interiør å greier! du ska ha det halfdan, biln spenna godt ifra seg:P hehe;) hadda den ikje fløtta på se ette alle sa timan å kr så har e selt den;) (ikke full gass) begge klippa e dårlig og har dårlig lyd men:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ceylon Skrevet November 11, 2008 Share Skrevet November 11, 2008 steike, fått inn interiør å greier! du ska ha det halfdan, biln spenna godt ifra seg:P hehe;) hadda den ikje fløtta på se ette alle sa timan å kr så har e selt den;) (ikke full gass) begge klippa e dårlig og har dårlig lyd men:) Dårlig...?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet November 11, 2008 Forfatter Share Skrevet November 11, 2008 steike, fått inn interiør å greier! du ska ha det halfdan, biln spenna godt ifra seg:P hehe;) hadda den ikje fløtta på se ette alle sa timan å kr så har e selt den;) (ikke full gass) begge klippa e dårlig og har dårlig lyd men:) Dårlig...?? er ikke verdens beste kvalitet på bilde og lyd da:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ceylon Skrevet November 11, 2008 Share Skrevet November 11, 2008 Næhh... du tok hvertfall ikke hardt i når da sa dårlig Lignet litt på ett opptak eg hadde av sønnen min som filmet med mobilkamera og løp rundt inne og lagde motor lyder..hehe. Bare dette var dårligere... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet November 11, 2008 Forfatter Share Skrevet November 11, 2008 Næhh... du tok hvertfall ikke hardt i når da sa dårlig Lignet litt på ett opptak eg hadde av sønnen min som filmet med mobilkamera og løp rundt inne og lagde motor lyder..hehe. Bare dette var dårligere... blir ikke verdens beste kvalitet på bilde og lyd med en gammel mobil telefon nei! kan jo la være og legge ut mer om prosjektet da vis det er bedre?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ceylon Skrevet November 11, 2008 Share Skrevet November 11, 2008 ehh..sorry, var ikke sånn ment. Kunne vel sagt noe positivt og når eg først var her. Syns bare den videon var litt morsomt mislykket. Liker prosjektet ditt, syns du er flink. Tror hvertfall dette kommer til å bli bra. Hvertfall ikke slutt å legge ut mere om prosjektet Stå på mr.. Beklager hvis du syns eg var frekk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet November 11, 2008 Forfatter Share Skrevet November 11, 2008 nettopp.. det er det mange gjør på bimmers.. skriver bare en negativ ting og rakker ned på andre og sånn. derfor jeg ble litt irritert der:) er enig i at filmene er veldig dårlige men hadde du skrevet det hygelige i samme innlegg som du skrev at filmene var dårlige så hadde jeg ikke brydd meg men når det er det eneste du skriver så skjønner du vell? kjekt at du liker prosjektet.. er ikke noe som er artigere enn at folk liker det jeg bruker all tid og penger på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ceylon Skrevet November 11, 2008 Share Skrevet November 11, 2008 Jepp... Helt enig, og forstår reksjonen. Skal hvertfall ta dette til meg Uten prosjektråder som dette hadde det ikke vært mye gjøre på bimmers:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet November 11, 2008 Forfatter Share Skrevet November 11, 2008 Jepp... Helt enig, og forstår reksjonen. Skal hvertfall ta dette til meg Uten prosjektråder som dette hadde det ikke vært mye gjøre på bimmers:D og uten bimmers hadde jeg vel fortsatt hatt en gammel c kadett og:P egentlig litt gla for at jeg solgte den men savner den litt og.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå