Gå til innhold

Mine 3 E28er er solgt. update s 42.

H_Vatn
 Share

Anbefalte innlegg

Bilen begynner å bli virkelig bra nå 8) Hadde jeg vært deg hadde jeg kutta ut sideskjørt og den plasten du har i nedkant bak. Rett og slett lagd skikkelig Alpina stuk på den, men det er nå meg da :) Virker som det er bra skyv med orginal motor også og det lover jo bra for en lett oppjustering :)

Hilsen Trond

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen begynner å bli virkelig bra nå 8) Hadde jeg vært deg hadde jeg kutta ut sideskjørt og den plasten du har i nedkant bak. Rett og slett lagd skikkelig Alpina stuk på den, men det er nå meg da :) Virker som det er bra skyv med orginal motor også og det lover jo bra for en lett oppjustering :)

Hilsen Trond

ja begyner og bli nå:) skal ikke ha de blå sideskjørtene der hvertfall.. den plasten bak blir på vis ikke så må jeg bytte bakplate:P den blir mye lavere i fronten så den ikke sitter bakpå liksom

er ganske bra skyv på orginal motor ja.. og enda bedre blir de tnår trykket blir oppjustert litt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 1 month later...

hadde prøveskilter i helga og alt gikk som smurt helt til vi var på vei til verkste igjen så på turen hjem ble det litt aktiv kjøring og resultatet vises på bildene:P

DSC01113.jpg

DSC01123.jpg

DSC01125.jpg

ny aksling på vei fra morten:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...