BMW E30 325 Skrevet November 20, 2008 Share Skrevet November 20, 2008 var arti å se bildene ja. blitt fint , å finere bli det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond.S Skrevet November 20, 2008 Share Skrevet November 20, 2008 Bilen begynner å bli virkelig bra nå Hadde jeg vært deg hadde jeg kutta ut sideskjørt og den plasten du har i nedkant bak. Rett og slett lagd skikkelig Alpina stuk på den, men det er nå meg da Virker som det er bra skyv med orginal motor også og det lover jo bra for en lett oppjustering Hilsen Trond Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet November 20, 2008 Share Skrevet November 20, 2008 Da jeg så de skjørtene begynte jeg tenke på denne: http://www.dreamworkscartuning.nl/cms/i ... &Itemid=58 Syns den er skamrå jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet November 20, 2008 Forfatter Share Skrevet November 20, 2008 Bilen begynner å bli virkelig bra nå Hadde jeg vært deg hadde jeg kutta ut sideskjørt og den plasten du har i nedkant bak. Rett og slett lagd skikkelig Alpina stuk på den, men det er nå meg da Virker som det er bra skyv med orginal motor også og det lover jo bra for en lett oppjustering Hilsen Trond ja begyner og bli nå skal ikke ha de blå sideskjørtene der hvertfall.. den plasten bak blir på vis ikke så må jeg bytte bakplate:P den blir mye lavere i fronten så den ikke sitter bakpå liksom er ganske bra skyv på orginal motor ja.. og enda bedre blir de tnår trykket blir oppjustert litt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet November 20, 2008 Forfatter Share Skrevet November 20, 2008 Da jeg så de skjørtene begynte jeg tenke på denne:http://www.dreamworkscartuning.nl/cms/i ... &Itemid=58 Syns den er skamrå jeg er rå den ja.. men min blir nok ikke som den der:P ikke er det sperre på den heller:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Desember 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2008 ikke skjedd så mye her men.. noen bilder.. 285/25-20 bytta eksos pakninger her en dag.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alecken Skrevet Januar 7, 2009 Share Skrevet Januar 7, 2009 Må dra litt liv her igjen Dette kommer til å bli meget strøkent! Du tar det viktigste først. Har tro på at denne blir meget flott med lakk og hjul.. Som forøvrig forblir hemmelig eller? hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Januar 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2009 hehe.. skjer ikke så veldig mye akkurat nå. men når det kommer update så er nok bilen en helt annen;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Januar 7, 2009 Share Skrevet Januar 7, 2009 artig tråd, akkurat lest gjennom hele nå stå på, har troa på denna her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Januar 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2009 hadde prøveskilter i helga og alt gikk som smurt helt til vi var på vei til verkste igjen så på turen hjem ble det litt aktiv kjøring og resultatet vises på bildene:P ny aksling på vei fra morten:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David Skrevet Januar 14, 2009 Share Skrevet Januar 14, 2009 "litt aktiv" ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Januar 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2009 "litt aktiv" ? ja:P er jo sånn som skjer da.. noe må jo gi etter:P og vanligvis så er det clutchen eller dekka som gir etter men ikke denne gangen:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Januar 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2009 fått ny drivaksling av morty nå og bygd eksos så jeg fikk fram noe mer 6er lyd;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Januar 27, 2009 Share Skrevet Januar 27, 2009 som vanlig så redder jeg dagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Januar 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2009 som vanlig så redder jeg dagen du har ikke redda bare dagen;) redda vell heller hele bilen;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå