H_Vatn Skrevet Januar 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2010 hadde vært kjekt om dere tar denne clutch diskusjonen en annen plass:) ellers så er det veldig motiverende og lese at folket liker bilen såpass:) er mye som igjenstår før det er en strøken bil. har fått inn noen ruter osv i dag montert hatthylle og baksete og fortsatt med baklysa er veldig usikker på om jeg liker hviteblinklys på min bil:P hva tror dere? kommer vell mer i morgen vis jeg får gjort noe:) front rute inne. montert speil og check panelet. bakrute hatthylle med sub og bakseter. de hvite baklyktene.. hva tror dere? hvite, røde eller oransje blinklys? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Januar 10, 2010 Share Skrevet Januar 10, 2010 oransje! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Januar 10, 2010 Share Skrevet Januar 10, 2010 oransje! ENIG;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alecken Skrevet Januar 10, 2010 Share Skrevet Januar 10, 2010 Hvite Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Januar 10, 2010 Share Skrevet Januar 10, 2010 helt klart orginale oransje lykter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Januar 10, 2010 Share Skrevet Januar 10, 2010 oransje!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Januar 10, 2010 Share Skrevet Januar 10, 2010 Røde blink, hvite ryggelys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Januar 10, 2010 Share Skrevet Januar 10, 2010 Sort bil, må ha oransje blinklys! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Januar 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2010 Sort bil, må ha oransje blinklys! blir lagd et sett med hvite shadowline lykter ett med oransje og kanskje ett med røde eller "smoked" så får jeg bytte litt på etter hva som er penest. hvor er denne svarte bilen Fredrik? bilen min heter faktisk noe med grau så. ellers.. noen bilder;) et hvit og et oransje. krommen skal bort! prøve montert usa grillen. 4 stk like store lykter:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michaelw Skrevet Januar 11, 2010 Share Skrevet Januar 11, 2010 Rå bil du har her Gleder meg til den dagen jeg kjøper min første E28 Etter at pappa hadde det har jeg blitt helt forelska! Må bare kvitte meg med den escroten min først Jeg ville kansje prøvd helrøde baklykter jeg da, eller kansje røde og hvite Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Januar 11, 2010 Share Skrevet Januar 11, 2010 Gromm bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Januar 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2010 har fått snudd bilen inne på verkste i dag og montert alle rutene. skal lyd isolere litt i morgen og begynne og montere dør trekk osv:) noen som har grå teppe til e28 som er helt og pent? ledningsnett til begge framdørene som ikke er klipt og skjøta osv. skulle og hatt pakninga rundt vinduet på passasjersiden foran da min er slitt av. sol skjermer sorte uten skader/lakk skulle jeg og hatt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Januar 12, 2010 Share Skrevet Januar 12, 2010 sånn gummi list har jeg garantert. åssen ledningsnett? har du el vinduer osv da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Januar 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2010 lednings nett uten el vindu. kun sentral lås elspeil og den dingsen på dør låsen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Januar 12, 2010 Share Skrevet Januar 12, 2010 hmm... ok, har kanskje, men må sjekke ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå