Gå til innhold

Mine 3 E28er er solgt. update s 42.

H_Vatn
 Share

Anbefalte innlegg

Har nå fått bilen ned på hjula igjen med coilovers fått fyra opp og prøvd og kjørt litt frem og tilbake på verkste gulvet:) funker bra så langt clutchen virker bra litt tung pedal men lagå:P har fått kobla opp forsterker baki bagasjerommet skal lage noen plater som skal trekkes med ett eller annet så det ser litt penere ut baki der. driver og monterer div små ting om dagene etter jobb. så blir vel ferdig i løpet av året:P skal ta skikkelige bilder med orntlig kamera en dag. mobil kamera er dårlige greier. skal og begynne med noe høytaler opplagg foran framdøra da jeg ikke vil skjære i stykker dør trekka eller dørene for og montere anlegg.

noen bilder.

DSC00343-1.jpg

DSC00342-1.jpg

Vakthund passer på:P

DSC00322.jpg

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser utrolig bra ut men den må mere ned forran ;)

skal mere ned;) har igjen 6cm med gjenger enda;)

Så kw beregnet for e34?

Hvordan var det å tilpasse dette? og hvordan blir høyden? Hørt at folk klager på at den må heeelt ned bak pga høyere fjørbein på e34

ikke mye jobb og få dette til og passe. e28 topplager foran og bore opp hullene i den plata du skrur fast fjørbeinet i til 12mm. er 10mm orginalt.

bak så ble den veldig høy. så kappa sunn en orginal bakdemper og monterte skåla fra den på justerings skruen og satte på noen andre fjører så ble den lav nok bak. kan enda justere litt til. men førene jeg satte på er alt for mjuke. lurer på og bestille noen i annen lengde eller kappe KW fjørene. får se hva jeg gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må enda lenger ned hoho :P

Men ser bra ut.

Var det sånn at du kjørte med m106 motor og ledningsnett nå? eller har jeg oversett at det er kommet sprut inn i bildet?

ja.. lengre ned hadde vært greit.. men da ruinerer jeg hjulbuer med over 200 arbeidstimer på og det har jeg ikke lyst til:P må kjøre den litt først:P

kjører m106 motor og ledningsnett enda ja. morten får haltechen i posten snart så skal han koble det for meg:)

Må enda lenger ned hoho :P

Men ser bra ut.

Er da vel bra høgde på den no vel ? skal jo vere kjørbart på norske veier :)

Synst den ser bra ut eg, e28 er tøft, veit om en m-tech framfanger om du ikkje har :)

er heilt grei høyde nå. akkurat kjørbar:P

takker for det;) er hakket over e30 dette vettu.. m-tech fanger får du aldri se på på noen av mine e28er! har front og resten av stylinga liggende men den er ikke lakkert så gidder ikke montere den.

Konge :D

:D

Feet! :D

Mulighet for godkjenning?

muligheten er vel der ja. men det er litt stress.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er 8,5x17 et13 MIM/BMW felger som står på nå. helt greie felger men trenger litt pleie. er bare usikker på hvordan jeg skal ha de enda. har jo 8,5 og 10x17 borbet a og. 8,5 og 10x18 Azev A. så har litt og velge i;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...