Gå til innhold

Mine 3 E28er er solgt. update s 42.

H_Vatn
 Share

Anbefalte innlegg

Høres bra ut :) Så lenge du bruker den bare på sommertida holder den lenge.

Hehe.. 3,25 på en 518 blir litt seigt ja. Er ikke helt sikker på om det det passer med så langt spenn i utveklsingene. Noen sier at det er forskjell på hvor langt unna pinjongen anleggsflata til drevet på selve bremseenheten er. Jeg flytta over fra en e36 3,46 til en e28 med 3,15 så de var hvertfall like. Mener Ole M. Haraldstad satte sammen en som ble 4,10 ut fra en med ganske mye tyngre utv. Hør med han før du begynner, men jeg tror egentlig det skal gå bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok. får se om jeg får til og bytte da:P men må få fiksa den jævla clutchen på den først..:S bytta sylinderen inni bilen. da funka den 10min. så har den stått ei uke nå så bytta jeg slavesylinder lufta som en helt og da holdt den hvertfall 30min fr jeg kjørte hjem fra jobb parkerte og når jeg skulle kjøre på jobb igjen i mårest så hadde jeg ikke clutch igjen:S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

såg da m5en her en kveld i byen, så er den fikset nå ? :)

den fiksa seg selv:S men var på eu i dag. det gikk ikke riktig så bra. men fikk skryt for et fint eksempel da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

har gjort litt igjen:P har nå vraket 520ien. og montert noen deler fra den på 545en. har hatt 545en i gang litt og ser ingen tegn til olje lekasje igjen:) noen bilder.

26956_378722797610_534367610_4221785_375282_n.jpg

rett stuk. desværre umulig og få til vis bilen skal være kjørbar.

DSC00006-1.jpg

ribbing på gang. (veldig rotete verkste men har rydda nå til mitt forsvar;) )

DSC00079-1.jpg

montert 520 luka på 545en og satt m-tech vingen på den så jeg har tett bagasjerom.

DSC00075-3.jpg

montert 520 panser, frontblekk og krom nyrer. ble mye mer "bil" men er jo fortsatt feil farge da :x

DSC00065.jpg

begyner og bli lav.

DSC00055.jpg

har og vært på eu med 518 fikk 2 stk 2er feil jeg ikke viste om. og det var slakke i hjelpesenkka og ujevnt håndbrekk. ellers så var det eksos støy og felger og senk men det viste jeg at jeg kom til og få.

satser på frøya 1 mai med 545en satser på og få prøvd den litt der:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...