Trond.S Skrevet Mars 4, 2010 Share Skrevet Mars 4, 2010 Høres bra ut Så lenge du bruker den bare på sommertida holder den lenge. Hehe.. 3,25 på en 518 blir litt seigt ja. Er ikke helt sikker på om det det passer med så langt spenn i utveklsingene. Noen sier at det er forskjell på hvor langt unna pinjongen anleggsflata til drevet på selve bremseenheten er. Jeg flytta over fra en e36 3,46 til en e28 med 3,15 så de var hvertfall like. Mener Ole M. Haraldstad satte sammen en som ble 4,10 ut fra en med ganske mye tyngre utv. Hør med han før du begynner, men jeg tror egentlig det skal gå bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Mars 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2010 ok. får se om jeg får til og bytte da:P men må få fiksa den jævla clutchen på den først..:S bytta sylinderen inni bilen. da funka den 10min. så har den stått ei uke nå så bytta jeg slavesylinder lufta som en helt og da holdt den hvertfall 30min fr jeg kjørte hjem fra jobb parkerte og når jeg skulle kjøre på jobb igjen i mårest så hadde jeg ikke clutch igjen:S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Mars 11, 2010 Share Skrevet Mars 11, 2010 såg da m5en her en kveld i byen, så er den fikset nå ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30_Dale Skrevet Mars 11, 2010 Share Skrevet Mars 11, 2010 Kjekt med iskjøring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Mars 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2010 såg da m5en her en kveld i byen, så er den fikset nå ? den fiksa seg selv:S men var på eu i dag. det gikk ikke riktig så bra. men fikk skryt for et fint eksempel da:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Mars 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2010 ikke gjort så mye i det siste. fått tetta vann og olje lekajsen nå. og fått den ned å hjula igjen. prøve tur igjen snart kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet Mars 12, 2010 Share Skrevet Mars 12, 2010 Gleder meg skikkelig til ferdig resultat ( : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Mars 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2010 har gjort litt igjen:P har nå vraket 520ien. og montert noen deler fra den på 545en. har hatt 545en i gang litt og ser ingen tegn til olje lekasje igjen:) noen bilder. rett stuk. desværre umulig og få til vis bilen skal være kjørbar. ribbing på gang. (veldig rotete verkste men har rydda nå til mitt forsvar;) ) montert 520 luka på 545en og satt m-tech vingen på den så jeg har tett bagasjerom. montert 520 panser, frontblekk og krom nyrer. ble mye mer "bil" men er jo fortsatt feil farge da begyner og bli lav. har og vært på eu med 518 fikk 2 stk 2er feil jeg ikke viste om. og det var slakke i hjelpesenkka og ujevnt håndbrekk. ellers så var det eksos støy og felger og senk men det viste jeg at jeg kom til og få. satser på frøya 1 mai med 545en satser på og få prøvd den litt der:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vaksdal haien Skrevet Mars 20, 2010 Share Skrevet Mars 20, 2010 Blir bra dette men du må no gjera noke med den frontplato di, blir ikkje mykje kjøling her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Mars 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2010 ja må kappe litt i den så jeg får inn noe luft:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HagenJR Skrevet Mars 21, 2010 Share Skrevet Mars 21, 2010 Rått prosjekt:D håper på å få se å høre den i sommer:D:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Selia Skrevet Mars 21, 2010 Share Skrevet Mars 21, 2010 Faen, den bilen der kommer til å bli bra:) -Reset- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iv3rs3n Skrevet Mars 21, 2010 Share Skrevet Mars 21, 2010 Tøffingene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet Mars 21, 2010 Share Skrevet Mars 21, 2010 tøffingan ja faan så rååå bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet Mars 21, 2010 Share Skrevet Mars 21, 2010 flere som gleder seg til Frøyatreffet 1.mai Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå