Iv3rs3n Skrevet Mars 26, 2010 Share Skrevet Mars 26, 2010 Her er det da noen bilder fra dagens "økt" Vi satse vel på Frøya 1.mai ja Halfdan, enten om d bli med 545'en eller med M5'en.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet Mars 26, 2010 Share Skrevet Mars 26, 2010 Sweet Vet du hvor mye hk du får i den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Grandalen Skrevet Mars 26, 2010 Share Skrevet Mars 26, 2010 Har vært inn på eBay å kikka litt på den grillen du har, trenger du bare selve lyktene eller? Er det no mere en trenger å kjøpe lissom? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Mars 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2010 Sweet Vet du hvor mye hk du får i den? har ikke peiling. 250-300hk i motoren nå ca kommer ann på lade trykk Har vært inn på eBay å kikka litt på den grillen du har, trenger du bare selve lyktene eller? Er det no mere en trenger å kjøpe lissom? lyktene, grillene og kontakter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Mars 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2010 har fått gjort litt igjen nå. ikke så mye og ta bilde av men. satser på prøveskilter på tirsdag:) felgene ble mørk grå. synes selv det ikke ser så værst ut;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet Mars 29, 2010 Share Skrevet Mars 29, 2010 det ble da bra det! Egentlig ikke fan av sorte/mørke felger, men kledde bilen bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Mars 29, 2010 Share Skrevet Mars 29, 2010 dæææven, grisefeit! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Grandalen Skrevet Mars 30, 2010 Share Skrevet Mars 30, 2010 Fett dette ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Mars 30, 2010 Share Skrevet Mars 30, 2010 Dette blir bra:) får ikke noe bedere en E28 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iv3rs3n Skrevet April 1, 2010 Share Skrevet April 1, 2010 Slenger ut noen flere bilder for Halfdan, siste forberedelser før test tur nr.1 på over 1,5 år... Kansje litt vanskelig å se, men med fullt rattutslag, ca 1/3 av dekket har bakkekontakt.. 215.40.17 Bra "høyde" på 545'en, på den hvite til høyre er det 50-30 cobra fjøre, mens 545 til venstre har justerbart fra KW.. Koblet opp blinkers frem, nødvendig til prøvetur.. !Merk! mangler åpning til cooler'n men det er ordnet.. Kvinnfolk å verktøy.. Joda, ble åpent til coolern.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet April 1, 2010 Forfatter Share Skrevet April 1, 2010 da er jeg ute og kjører med prøveskilter på bilen:) og den funker bra. en gammel slange til innsuget er blåst i stykker sånn at den går ikke helt som den skal men. før jeg kjørte på påske ferie i går så bytta jeg innsug og bygde om eksosen totalt. så nå er eksosen ca like høyt oppe som rammevangene:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Grandalen Skrevet April 1, 2010 Share Skrevet April 1, 2010 Helrått Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HagenJR Skrevet April 3, 2010 Share Skrevet April 3, 2010 Strøkent Gleder meg sinnsykt til å se og høre den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet April 5, 2010 Forfatter Share Skrevet April 5, 2010 har nå brukt bilen hverdag siden onsdag. og den har fungert utmerket lader 0,3bar og den går helt greit. skal sende datasprut til kobling i løpet av uka nå. har og lakkert de 2 siste mim felgene mørke grå. diff feste mitt revna/sprakk her en dag da men var heldigvis bare 800m unna jobb så fikk kjørt dit og fiksa det:) bilder kommer snart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet April 7, 2010 Forfatter Share Skrevet April 7, 2010 ny eksos igjen. denne gangen er den ikke så lav. så nå kommer jeg meg over fartsdempere faktisk:) midlertidlig panser og frontblekk til det som skal på til slutt er lakkert. 20-30mil og et sett 17" dekk og diff feste mitt så sånn ut. dette skal forbedres kraftig. utvendig sånn som den står nå fornøyd med stuket men mangler jo støtfangere hekk skjørt sideskjørt alpina front lakk osv enda:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå