Gå til innhold

Mine 3 E28er er solgt. update s 42.

H_Vatn
 Share

Anbefalte innlegg

da er jeg ute og kjører med prøveskilter på bilen:) og den funker bra. en gammel slange til innsuget er blåst i stykker sånn at den går ikke helt som den skal men. før jeg kjørte på påske ferie i går så bytta jeg innsug og bygde om eksosen totalt. så nå er eksosen ca like høyt oppe som rammevangene:)

26966_381861752610_534367610_4296957_1099289_n.jpg

26966_381861757610_534367610_4296958_1517096_n.jpg

26966_381861762610_534367610_4296959_6869154_n.jpg

Sort og hvite felger ble litt rart :P Hvilken felgfarge går du for?:) Skal du kanskje ha andre felger til slutt eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble i helgen lakkert ferdig de 2 restrerende felgene som er lik de bak, i samme farve som på bakfelgene på bilde over.. :)

Ok, synes det ble for mye sort egentlig jeg, men folk er forskjellige ^^,)

Synes egentlig man burde fått ordnet med et bimmers treff i Ålesund. Har ikke vært på ett eneste treff enda. Altfor dårlig :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da er jeg ute og kjører med prøveskilter på bilen:) og den funker bra. en gammel slange til innsuget er blåst i stykker sånn at den går ikke helt som den skal men. før jeg kjørte på påske ferie i går så bytta jeg innsug og bygde om eksosen totalt. så nå er eksosen ca like høyt oppe som rammevangene:)

Sort og hvite felger ble litt rart :P Hvilken felgfarge går du for?:) Skal du kanskje ha andre felger til slutt eller?

nå er alle felgene lakkert mørk grå. synes selv dette ble ganske bra. blir nok flere forskjellige felgsett på denne da bakdekka forsvinner fort.

DSC00174-1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble i helgen lakkert ferdig de 2 restrerende felgene som er lik de bak, i samme farve som på bakfelgene på bilde over.. :)

Synes egentlig man burde fått ordnet med et bimmers treff i Ålesund. Har ikke vært på ett eneste treff enda. Altfor dårlig :/

Våren har virkelig tittet frem nå her i Ålesund så ja bør bli treff i nærmeste fremtid..

Du har jo Autoslalom på gokartbanen da den 17.april? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våren har virkelig tittet frem nå her i Ålesund så ja bør bli treff i nærmeste fremtid..

Autoslalom? Hva er det for noe? fortell fortell:D jeg har jobbehelg da,vet jeg iallefall -_-} heldigvis ferdig kl 15.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Autoslalom? Hva er det for noe? fortell fortell:D jeg har jobbehelg da,vet jeg iallefall -_-} heldigvis ferdig kl 15.

Litt OT her no Halfdan.. :)

GATEBIL/Autoslalåm

Daggen

Våren er her! Slipp hestekreftene fri!!

Lørdag 17. april kl. 14.00 braker det løs med første runde i Sunnmørscup 2010!

Autoslalåm: Vi konkurrerer i klasse 1 og klasse 2, med premiering for de tre beste i begge klasser, + "Best in show" for Gatebilgutta!

Start kl. 14.00.

Påmeldingsavgift kr. 300,- inkl. lisenser.

NAF medlemmer kr. 200,- inkl. lisenser.

Føremøte kl. 13.30, første bil ut kl. 14.00

Publikum kr. 50,- barn under 12 år i følge med voksen gratis.

Førere må være innmeldt innen kl. 13.00.

I Autoslalåm skal man kjøre en oppsatt løype med fartsreduserende hinder. Banen settes opp med kjegler til forskjellige kombinasjoner, som er plassert i henhold til autoslalåm-reglementet. Kjøringen går på tid, og man får 2 sekunder i tillegg for hver kjegle man berører. Det kjøres 3 omganger, der den dårligste tiden strykes.

For å delta trenger man gyldig førerkort, og disponere en bil som er godkjent og registrert (NB: Ikke prøveskilt). Dersom man ikke eier bilen selv, må man ha bileiers skriftlige tillatelse for at man kan delta i løpet. Husk å medbringe førerkort ved oppmøte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke gjort så mye med bilen i det siste egentlig. har justert veltiler og og vaska den. ellers så har jeg kjørt over 50mil med den nå. og den funker bra:) men skal feilsøke litt på motoren da den lekker litt olje :roll:

liten film som andros filma i dag. ikke noe spinning desværre da jeg ikke har noe mønster igjen:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SYNS DU MÅ FÅ SENKA DEN LITT I RÆVA ALTSÅ! OJ, det var caps lock på.. men det går bra :D

hehe du vet det subber om jeg senker den mer bak:P hjula mine fyler helt ut bak i motsettning til dine morten:P spacerene tar jeg ikke av da det ikke er aktuelt og ha en bmw som ser ut som en volvo 240 bak..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...