andhess Skrevet Januar 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2008 Fortsatt til salgs! Er rimelig sikker på at prisen er riktig, dette er den billigste brukte E92'n i Norge. Og godt utstyrt! Men er kanskje ikke riktig tid å selge en slik bil i disse dager? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarli Skrevet Januar 17, 2008 Share Skrevet Januar 17, 2008 Kan du være så snill å si hvilken lakkode bilen har? Det var en nydelig farge! Jeg skal muligens lakke e38en min i denne (eller en lignende farge) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andhess Skrevet Januar 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2008 Kan du være så snill å si hvilken lakkode bilen har? Det var en nydelig farge! Jeg skal muligens lakke e38en min i denne (eller en lignende farge) Usikker på lakk-koden, men fargen heter Montego blå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakett Skrevet Januar 17, 2008 Share Skrevet Januar 17, 2008 tror nok ikke dette er riktig tid å selge bil på nei. Leste en tråd på zatzy også (svensk forum) om en som sleit livet av seg med å kvitte seg med en par år gammel mercedes E-klasse... Personlig tror jeg du blir kvitt bilen enklere når våren nærmer seg og folk får jobbet seg opp litt cash etter jula. FET bil! Tror faktisk aldri jeg har sett den nye coupeen i Potet-landet norge, men utrolig nok har jeg sett den nye E92 cabben en gang. Slå den høyst uvanlige biler i norge dette her.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarli Skrevet Januar 17, 2008 Share Skrevet Januar 17, 2008 Kan du være så snill å si hvilken lakkode bilen har? Det var en nydelig farge! Jeg skal muligens lakke e38en min i denne (eller en lignende farge) Usikker på lakk-koden, men fargen heter Montego blå. Takk for svar, og lykke til med salget..Dette er ikke rette tiden å selge en bil, men snart kommer våren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet Januar 18, 2008 Share Skrevet Januar 18, 2008 Må nok holde ut et par måneder til før kapitalen til folk får bygd seg opp litt igjen ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andhess Skrevet Januar 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2008 Noen som har vunnet i Lotto i helgen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Januar 28, 2008 Share Skrevet Januar 28, 2008 Tar du kanskje en 05mod 320cd i innbytte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørnar_ Skrevet Januar 28, 2008 Share Skrevet Januar 28, 2008 Fin bil! Flott farge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andhess Skrevet Januar 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2008 Tar du kanskje en 05mod 320cd i innbytte? Hei! Har du bilder, prisantydning, etc? mvh André Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Januar 30, 2008 Share Skrevet Januar 30, 2008 Sånn ser den ihvertfall ut. Jeg ga 326000,- for den i oktober, så ett sted i den gata der. Mye utstyr, Navi/skinn/multiratt/DSC/xenon/chippet/regnsensor/ryggesensor/el ruter/klima/18" alu på piggfrie vinterdekk. Gått 115000km. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Januar 30, 2008 Share Skrevet Januar 30, 2008 Et tips, det ER vanskelig å selge bil til over 300.000.- privat. Og spesielt her inne. Jeg sleit med det samme problemet når jeg skulle selge min Le mans blå E90. En god ide kan være å sette den i kommisjon der du kjøpte bilen din f.eks. Jeg gjorde det, og den var solgt etter en uke. Lykke til hvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andhess Skrevet Januar 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2008 Sånn ser den ihvertfall ut. Jeg ga 326000,- for den i oktober, så ett sted i den gata der. Mye utstyr, Navi/skinn/multiratt/DSC/xenon/chippet/regnsensor/ryggesensor/el ruter/klima/18" alu på piggfrie vinterdekk. Gått 115000km. OK. Ønsker meg nok en litt nyere bil som ikke har gått så langt. Helst 118d! Du får selge din og kjøpe min! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Januar 31, 2008 Share Skrevet Januar 31, 2008 Nei, gidder ikke stresse med å selge min. Har jo nesten kjøpt den. Men tenkte bare jeg skulle høre om du var interessert, for da hadde jeg vært med på ett bytte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg