Gå til innhold

E92 320i coupe 07 til salgs


andhess
 Share

Anbefalte innlegg

tror nok ikke dette er riktig tid å selge bil på nei.

Leste en tråd på zatzy også (svensk forum) om en som sleit livet av seg med å kvitte seg med en par år gammel mercedes E-klasse...

Personlig tror jeg du blir kvitt bilen enklere når våren nærmer seg og folk får jobbet seg opp litt cash etter jula.

FET bil! Tror faktisk aldri jeg har sett den nye coupeen i Potet-landet norge, men utrolig nok har jeg sett den nye E92 cabben en gang. Slå den :)

høyst uvanlige biler i norge dette her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du være så snill å si hvilken lakkode bilen har? Det var en nydelig farge! :D

Jeg skal muligens lakke e38en min i denne (eller en lignende farge)

Usikker på lakk-koden, men fargen heter Montego blå.

Takk for svar, og lykke til med salget..Dette er ikke rette tiden å selge en bil, men snart kommer våren :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

bil.jpg

Sånn ser den ihvertfall ut. Jeg ga 326000,- for den i oktober, så ett sted i den gata der. Mye utstyr, Navi/skinn/multiratt/DSC/xenon/chippet/regnsensor/ryggesensor/el ruter/klima/18" alu på piggfrie vinterdekk. Gått 115000km.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et tips, det ER vanskelig å selge bil til over 300.000.- privat.

Og spesielt her inne.

Jeg sleit med det samme problemet når jeg skulle selge min Le mans blå E90.

En god ide kan være å sette den i kommisjon der du kjøpte bilen din f.eks.

Jeg gjorde det, og den var solgt etter en uke.

8)

Lykke til hvertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bil.jpg

Sånn ser den ihvertfall ut. Jeg ga 326000,- for den i oktober, så ett sted i den gata der. Mye utstyr, Navi/skinn/multiratt/DSC/xenon/chippet/regnsensor/ryggesensor/el ruter/klima/18" alu på piggfrie vinterdekk. Gått 115000km.

OK.

Ønsker meg nok en litt nyere bil som ikke har gått så langt. Helst 118d! Du får selge din og kjøpe min! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...