Ole@Automote Skrevet Desember 8, 2007 Skrevet Desember 8, 2007 VAG skal jeg aldri ha noe mere!!! har eid 3 og alle har falt i biter etter kort tid
Gunnleif Skrevet Desember 8, 2007 Skrevet Desember 8, 2007 Vi har oså en golf type 3 99 mod st.vogn. Bare de nevner frost fryser dører og låsene på den, Hva kan gjøres? Bensinmåleren er også tatt kveld det samme er sentrallåsen. Har hatt den til vanlig service den er nå gått 130k. Har skifta klutch på ca 100k. Den er grei som nr 2 bil. Mvh Gunnleif
Deep Dish Skrevet Desember 9, 2007 Skrevet Desember 9, 2007 VAG skal jeg aldri ha noe mere!!! Med andre ord så ville du ikke ha hadd verken Bentley, Bugatti eller Lamborghini..!?
Ole@Automote Skrevet Desember 9, 2007 Skrevet Desember 9, 2007 VAG skal jeg aldri ha noe mere!!! Med andre ord så ville du ikke ha hadd verken Bentley, Bugatti eller Lamborghini..!? Hvis de er samme begredelige kvalitet som resten av vag skramle så vil jeg ikke ha det nei. Uansett i den øvre prisklassen av biler så tror jeg det er Aston Martin DBR som er favoritten håper for guds skyld de ikke er eid av VAG!!
PIIIPower Skrevet Desember 9, 2007 Skrevet Desember 9, 2007 Ser endel Toyota eierer her om en 15-20 år ja... klagefanter
Muren Motorsport Skrevet Desember 9, 2007 Skrevet Desember 9, 2007 96mod omega.. gått 506 000! originale drivverket funker utmerket! 2,0/automat. ikke overhalt heller! slå den da! fullt sevicehefte. dvs. Det er MANGE servicehefter.
Aroid Skrevet Desember 9, 2007 Skrevet Desember 9, 2007 96mod omega.. gått 506 000! originale drivverket funker utmerket! 2,0/automat. ikke overhalt heller! slå den da! fullt sevicehefte. dvs. Det er MANGE servicehefter. Omega er skjent for å gå langt. eneste som tar knekken på dem bilan er rust.
Fredrik Skrevet Desember 9, 2007 Skrevet Desember 9, 2007 VAG skal jeg aldri ha noe mere!!! Med andre ord så ville du ikke ha hadd verken Bentley, Bugatti eller Lamborghini..!? Eller hva med Audi som til og med er bygget i Bayern ?...
Tore Diesel Skrevet Desember 9, 2007 Forfatter Skrevet Desember 9, 2007 Ser endel Toyota eierer her om en 15-20 år ja... klagefanter Mulig det Ser du har 2000 modell A6 2.5 tdi foresten. Byttet kammer i det siste? http://forum.vwaudi-club.no/showthread. ... tdi+havari
Fredrik Skrevet Desember 9, 2007 Skrevet Desember 9, 2007 Mulig det Ser du har 2000 modell A6 2.5 tdi foresten. Byttet kammer i det siste? Han slipper iallefall å se bilen ruste foran øynene for seg (som mange E39 og E46 eiere vet alt om)... da er det bedre å bytte kammer i ny og ne...
PIIIPower Skrevet Desember 9, 2007 Skrevet Desember 9, 2007 har ikke byttet kammene, men så er det ikke tatt ut like mye av motoren min. Tenker dette er en 180+chip.. jeg har 150 u/chip. Nok annet som er byttet da . er vel "bare" panser og bakluke som ruster på e39?
Aroid Skrevet Desember 9, 2007 Skrevet Desember 9, 2007 Mulig det Ser du har 2000 modell A6 2.5 tdi foresten. Byttet kammer i det siste? Han slipper iallefall å se bilen ruste foran øynene for seg (som mange E39 og E46 eiere vet alt om)... da er det bedre å bytte kammer i ny og ne... Trur nok alle E46 E39 har fått byttet alle delene som rustet på dem. dem bilan er går dagens serier. var ikke selve karroseriet som rusta på dem. Bak luka også panstre. å det har mange eiere fått bytta på garantien. galvaniserings problem. var bare enekelte biler som hatt den problemet. men skal vi prat om rust. det kan vi nevn. MB å dem ruster uansett om dem er 1år gammel. vi har hatt mange MB til tectyl behandling. nesten alle mått sandplåses under for at det var farlig rust på dem.
Fredrik Skrevet Desember 9, 2007 Skrevet Desember 9, 2007 Trur nok alle E46 E39 har fått byttet alle delene som rustet på dem. dem bilan er går dagens serier. var ikke selve karroseriet som rusta på dem. Bak luka også panstre. å det har mange eiere fått bytta på garantien. galvaniserings problem. var bare enekelte biler som hatt den problemet. Hvorvidt BMW har ytet garanti eller ikke i forhold til rustproblemene på spesielt E39 og E46 modellene er egentlig ikke avgjørende i denne sammenhengen. Rustproblemene er dessverre konkrete og vil på et eller annet tidspunkt komme tilbake og da gjelder nok ikke garantien. Det er imidlertid viktig å understreke at ikke alle E39 og E46 eiere har problemer med rust, men problemet er allikevel omfattende. Panser, dører og bakluke er spesielt utsatt for rust, men også lister (aluminiumskorrosjon) og det berømte "fuglebadet" ved påfyllingsrøret for drivstoff på E39 modellen (mangler drenering) er steder der man kan finne rust. I tillegg er forøvrig et skifte av bærearmer foran på E46 nesten obligatorisk... i likhet med f.eks VW Passat.
Aroid Skrevet Desember 9, 2007 Skrevet Desember 9, 2007 Trur nok alle E46 E39 har fått byttet alle delene som rustet på dem. dem bilan er går dagens serier. var ikke selve karroseriet som rusta på dem. Bak luka også panstre. å det har mange eiere fått bytta på garantien. galvaniserings problem. var bare enekelte biler som hatt den problemet. I tillegg er forøvrig et skifte av bærearmer foran på E46 nesten obligatorisk... i likhet med f.eks VW Passat. Greit nok å sett på internett å sett å læs om det om bærearmer. det er noe annet ute på verkstedene. Du har ikke peiling hvor dårlig forstillingene på VW passat/Audi A4/A6. jeg står å skifter forstilings deler på dem bilan vær dag. og løpa av neste 2åran som går også skal dem inn på EU kontroll igjen. da er det å bytt igjen. det er nok store gunner for at vi har sånne deler på lagret heile tiden.
Muren Motorsport Skrevet Desember 9, 2007 Skrevet Desember 9, 2007 har ikke byttet kammene, men så er det ikke tatt ut like mye av motoren min. Tenker dette er en 180+chip.. jeg har 150 u/chip. Nok annet som er byttet da . er vel "bare" panser og bakluke som ruster på e39? fadern bytta nettopp kammer i sin 00 A6. 2,5tdi, 150hk Gått 65 000km.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå