Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Driver med litt kjøp og salg av bil, synes ikke det er den mest mistenksomme annonsen jeg har sett, siden han har en del korrekte opplysninger + nanv telefonnummer og adresse i annonsen. Det som gjør meg skeptisk er derimot at bilen har vært avregistrert så lenge - men på en annen siden kan jo det stemme mht. km-standen...

Tror ikke det er nigeriasvindel, men lukter jo LITT svidd..

Skrevet

Regner med at han vil ha en sum i forskuddsbetaling så han får bestillt flybilett.Hvis alt er seriøst så selger man ikke en bil som ikke en gang er innkjørt for den prisen.

Skrevet

mener å at CD 35003 er ambasade-skilt ... men kan ikke si sikkert..

CD er en internasjonal betegnelse og står for Corps Diplomatique... eller diplomatiske korps... så dette er nok ganske sikkert en ambassadebil. Det skal også være mulig ut fra nummeret å lese hvilken ambassade som er aktuell, men det får andre evt. finne frem til.

Skrevet

CD er en internasjonal betegnelse og står for Corps Diplomatique... eller diplomatiske korps... så dette er nok ganske sikkert en ambassadebil. Det skal også være mulig ut fra nummeret å lese hvilken ambassade som er aktuell, men det får andre evt. finne frem til.

35 (to første siffer i registreringsnummeret) betyr at bilen sorterer under FNs utviklingsprogram, dvs ikke noen spesifikk nasjon.

Skrevet
2,8 og 142hk??:P

Den reagerte jeg oxo på, 142hk på en 328... Står hk og ikke kw da.

Men det står oxo at alle avgifter ol er betalte, er det en ambasade vogn så er det vel sikkert det samme hva de selger for..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...