The StigMeister Skrevet Desember 7, 2007 Skrevet Desember 7, 2007 Det kommer bare spylerveske uttav det ene "hodet". Hvor kan det være tett? hmm
Haug530D Skrevet Desember 7, 2007 Skrevet Desember 7, 2007 kan jo prøve å ta av slange for slange å blåse gjennom med trykkluft.
The StigMeister Skrevet Desember 7, 2007 Forfatter Skrevet Desember 7, 2007 kan jo prøve å ta av slange for slange å blåse gjennom med trykkluft. God idè Bare jeg finner ut hvordan man får den av. Må man ikke ta av varmeplaten som ligger under panseret for å komme til?
bjalle Skrevet Desember 7, 2007 Skrevet Desember 7, 2007 Er jo bare å stikke opp hullet med en nål hvis det bare er dysen.
The StigMeister Skrevet Desember 7, 2007 Forfatter Skrevet Desember 7, 2007 Er jo bare å stikke opp hullet med en nål hvis det bare er dysen. Er det jeg ikke vet
///Mysild Skrevet Desember 7, 2007 Skrevet Desember 7, 2007 jeg måtte kjøpe nye i hvertfall til min, de funket plutselig bare ikke... kjørte gjennom litt tykk fiske sen, men allikavel var det tett... fikk nye i dag og det var helt topp
Kai-P. Skrevet Desember 7, 2007 Skrevet Desember 7, 2007 Kjoep nye dyser, de koster veldig lite hos merkeforhandler.
///Mysild Skrevet Desember 7, 2007 Skrevet Desember 7, 2007 kommer an på om det er varme det da koster de 350 kr stykket haha penguin... skal si du disser for tia
Hedfelt Skrevet Desember 7, 2007 Skrevet Desember 7, 2007 På bilen min var det plastikkventilen under dysen som var tett og ikke selve dysen.
The StigMeister Skrevet Desember 7, 2007 Forfatter Skrevet Desember 7, 2007 lol stig. æ sir ingenting...*hviske* E46! Æ veit kor du bor
PenguiN- Skrevet Desember 7, 2007 Skrevet Desember 7, 2007 og æ vet at kordan vindu du lar stå åpen ofte
The StigMeister Skrevet Desember 8, 2007 Forfatter Skrevet Desember 8, 2007 Der var problemet fikset! Tok å spylte med høytrykk. Også satt jeg på et filter slik at det ikke skal bli tett igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå