Lars89 Skrevet Desember 18, 2009 Share Skrevet Desember 18, 2009 Gøy med hybrider. Opel kunne designe bil på 60-70-tallet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Desember 18, 2009 Share Skrevet Desember 18, 2009 Jævlig stilig bil ja. Fet den på siste bilde der også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Desember 18, 2009 Share Skrevet Desember 18, 2009 vekker gamle minner dette ja tiden vi hadde flere opel kadett city som med original 1.2 fort ble forvandlet til 2,4 med mye snacks inkl turbo og kompressor.. artig leketøy og vanskelig og finne noen i dag i god stand. artig og hatt som lekebil (veteran) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 18, 2009 Share Skrevet Desember 18, 2009 Jeg tror denne er svensk... Men mulig jeg tar feil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Desember 18, 2009 Share Skrevet Desember 18, 2009 Den er vel det ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet Desember 18, 2009 Share Skrevet Desember 18, 2009 her er den svenske byggetråden. http://forum.savarturbo.se/viewtopic.ph ... na&start=0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30_Dale Skrevet Januar 27, 2010 Share Skrevet Januar 27, 2010 Jævlig rå Ascona A, kan si at dette er min favoritt når det gjelder veteran opel. Kommer garantert til å ha en slik i nærmeste fremtid, og med en M30 var den jo skikkelig namme namm. Men enig i at de 4 resirkulerende dumpene kunne ha vært utbyttet i en skikkelig. Men en genial sleeper er det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrbatnes Skrevet Januar 27, 2010 Share Skrevet Januar 27, 2010 stilig Ascona er på lik linje med e21/e30 syns jeg villa snudd insuget og kvitta meg med 3 dump'er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimma /// Skrevet Januar 27, 2010 Share Skrevet Januar 27, 2010 Flytter seg det her rekner eg me Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modlendingen Skrevet Februar 9, 2013 Share Skrevet Februar 9, 2013 Den er i Norge nå Nærmere bestemt i trøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet Februar 9, 2013 Share Skrevet Februar 9, 2013 Kult bygg, sikkert moro og kjøre også vil jeg tro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå