Frode D Skrevet Desember 16, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2007 En liten update... Idag har jeg fått montert nye lykter med Angel Eyes og xenon i både nær- og fjernlys Ble sykt mye bedre lys nå.. Ellers har jeg fått på tonede blinklys fremme og på sidene. Syns det kledde bilen veldig bra. I tilleg heiv jeg i det originale luftfilteret igjen (ble litt kjipere lyd:( men det er vel best for motoren ) Bilder skal taes imorgen så sant jeg rekker det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Desember 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2007 Prøvde å ta et par bildet, men har ikke helt satt meg inn i innstillingene på speilreflekskameraet mitt. Men legger ut et par fordiom. Er bare av ringene og xenon i denne omgang Til slutt et lite stemningsbilde av taket på bilen her i kulda i Stavanger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Desember 17, 2007 Share Skrevet Desember 17, 2007 Husker jeg siklet på denne når den lå ute tilsalgs sist Når jeg så den sist til salgs lå den vel ute til 125000.. Hva betalte du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Desember 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2007 Den lå ute til 128.000 når jeg kjøpte den. Så er ikke sikkert det er samme Jeg betalte nok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Desember 17, 2007 Share Skrevet Desember 17, 2007 Det er garantert den samme, uten emblemmer og listene lakkert i samme farge Husker sikkert bare feil om prisen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 18, 2007 Share Skrevet Desember 18, 2007 Synes ikke det var noe utpreget xenonlys i de der....Bildene lyver endel vel? Er det Inpro lykter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Desember 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2007 Dette er bare nærlys da.. Men virker som kamera demper lyset litt.. Når jeg tok bilde av fjernlyset så ble det ikke noe sterkere lys på bildet. Men er helt utrolig sikt nå! Sinnsyk forskjell fra vanlig halogen. Er 6000k 35w i nær og 6000k 50w i fjern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 18, 2007 Share Skrevet Desember 18, 2007 Bare vær obs på at 50w kitene varer kortere enn 35 w. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cyrus^^ Skrevet Desember 18, 2007 Share Skrevet Desember 18, 2007 Ble meget bra med nye lykter. Lov å spørre hvor du handla Inpro-lyktene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Desember 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2007 Dr_S: Må ikke være så negativ Cyrus^^: Jepp, er meget fornøyd De handla jeg på koed.dk. Hadde en litt større bestilling, så ble litt billigere da.. Edit: Endra litt på lista over ting som skal gjøres med bilen. Dette skal på i løpet av vinter/vår: - Original M-Tech bkfanger - Originale M-Tech sideskjørt - GT lepper foran eller rs/gtr front leppe - Eisenmann enderør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Desember 18, 2007 Share Skrevet Desember 18, 2007 Bare vær obs på at 50w kitene varer kortere enn 35 w. Fjernlys blir ikke så mye brukt, så jeg tenker ikke han merker store forskjellen. Og xenon har også 3-5 ganger lengre levetid enn halogen. Mitt 35W kitt er brukt i 1,5 år, og 50W er brukt i 1 år! Funker som snus ennå . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Desember 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2007 Det høres lovende ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Desember 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2007 Har hatt lite å gjøre idag, så har tatt litt bilder av bilen. Så her er de: Her er grunnen til ny girstang: Fått bytta ut de lakka delene: Litt skrytebilder, men det får bare være Begynner å bli meget fornøyd med bilen nå! Men den skal senkes mer foran og heves litt bak... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Desember 19, 2007 Share Skrevet Desember 19, 2007 Hvordan kamera er brukt her ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Desember 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2007 Nikon D40 speilrefleks, men er helt ny innen kamera, så kan ikke med innstillingene enda. Hva da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå