Ad|oS Skrevet April 12, 2009 Share Skrevet April 12, 2009 Bilen bør være veldig bra hvis du skal ha 135tusen for den. Vet hvertfall om 3stk 328 som har gått for 100-110tusen... Som de fleste vet, man får desverre ikke igjen pengene man har lagt i bilen. Bare en indre ro om at bilen er bra, og en indre uro pga alle pengene ut vinduet hehe Lykke til med salget hvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet April 13, 2009 Share Skrevet April 13, 2009 er jo lov og prøve seg jeg fikk jo igjen bra får min som var ombygd. min var jo rust fri og bil hadde gått 180 og motor 160 da jeg solgte den. men bilen din kan nok være verdt en del så bra den ser ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet April 13, 2009 Forfatter Share Skrevet April 13, 2009 Bilen er jo i god stand og har ingen feil, men jeg er jo klar over at jeg ikke får igjen det jeg har lagt ut på den. Det var helst for å få frem hvor påkostet den er.. Men vi får se hvordan det går når den blir lagt ut for salg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet April 15, 2009 Forfatter Share Skrevet April 15, 2009 Da var delene levert til lakk igår og snakket med de idag, de holdt på med delene da. Så da har jeg igjen delene til helgen og kan montere på søndagen Så blir det en tur til Statens Vegvesen på mandags morgen for å -prøve- å få felgene inn i vognkortet. Har jo TUV-papir og alt er som det skal så vi får krysse fingrene for at de godkjenner det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet April 21, 2009 Forfatter Share Skrevet April 21, 2009 Da var bilen på veien igjen, alle delene er montert og tilpasset. Men de har bommet på lakken så bilen skal inn igjen på torsdag for et nytt strøk på begge forskjermer, fronten og panser. Har ikke tatt bilder pga fargeskillet og jeg ikke har fått montert sideskjørtene. Og jeg vil anbefale alle og styre unna ST-Import side kopi-sideskjørter. Satan for en elendig kvalitet det er på klipsene i dette settet! 7 av 10 klips jeg skulle montere knakk tvert. Virker som kanten på innsiden av skjørtene er altfor tykk for klipsene. Så nå blir det vel å lime de på Sataen jeg ble forbanna når jeg etter å ha borret hull og tectylert ikke fikk montert de Men har også en gladnyhet: Var hos Statens Vegvesen igår og fikk godkjent felgene. Så nå kommer det inn i vognkortet følgende: Alternativ dekkdimensjon: Foran: Felg 8Jx17 Dekk 215/40R17 Bak: Felg 9Jx17 Dekk 245/35R17 Det var godt å få gjort. Hyggelige folk hos Statens Vegvesen var det også, han som tok "trinn 2" av godkjenningen hadde hatt like samme felgene på sin forrige bil så han likte de godt Hehe Så det er ikke umulig å få godkjent forskjellige bredder på BMW. Men de sjekket sinnsykt mye. Alle mulige klaringer, kjørte bilen og hørte etter subbing, målte om de var utenfor hjulbuen, alt måtte stemme med TUV osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mai 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2009 Da skal bilen selges til fordel for nyere bil. Sjekk linker for mere info: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?p=1176626#1176626 http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=17331124 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mai 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2009 Da var denne bilen solgt så tråden kan i grunn stenges.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet September 8, 2011 Share Skrevet September 8, 2011 Du som kjøpte tilbake? Den hadde ikke akkurat gått særlig langt etter at du solgte den http://www.finn.no/finn/car/used/object ... Id=1407638 Edit: Hvor kjøpte du disse baklyktene fra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet September 9, 2011 Share Skrevet September 9, 2011 GS selger Jeg kjøpte i hvert fall der til min sedan! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet September 9, 2011 Forfatter Share Skrevet September 9, 2011 Hadde lyst å kjøpe den tilbake, men hadde ikke penger der og da. Lyktene husker jeg ikke hvor ble kjøpt, men de var boss. Var fulle av vann etter noen mnd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet September 10, 2011 Share Skrevet September 10, 2011 Hadde lyst å kjøpe den tilbake, men hadde ikke penger der og da.Lyktene husker jeg ikke hvor ble kjøpt, men de var boss. Var fulle av vann etter noen mnd. Har førelsen av at alt som ikke er orginalt BMW tar inn vann Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet September 11, 2011 Share Skrevet September 11, 2011 slike lykter finner man på ebay til under 500kr inkl frakt til norge. Samme kvalitet som de som selges på GS. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandnes94 Skrevet Juli 10, 2012 Share Skrevet Juli 10, 2012 Kjenner du igjen denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Juli 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2012 Se der ja! HVordan er standen på denne nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandnes94 Skrevet Juli 11, 2012 Share Skrevet Juli 11, 2012 Joda, er ikke mye å klage på Kjøpte den i april for 90 tusen, lå ute for 105 tusen Den har fått en liten steinsprut forran og noen små bobler på høyre hjulbue ellers så er den strøken utvendig! Den har gått nå 224 000 km Innvendig så er den fortsatt fin, eneste som er å pirke på er rattet som har fått en liten rift øverst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå