///Mysild Skrevet Februar 7, 2008 Share Skrevet Februar 7, 2008 Kødder du? Er dette M3 stanga?Da var det montert shortshift fra før av da, men det føles jo ut som at når den er i første så har jeg hånda i motorrommet og i 2. så er hånda i baksetet :roll: ja ikke vel hehe... jeg gikk fra vanlig til kort, og det var deilig... kan jo være de har kappet stanga og slått kula lenger ned da... er jo også en mulighet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Februar 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2008 Ja, det kan jeg tenke meg. Altså er ikke misfornøyd med giringa. For nå er det helt herlig i forhold til før. Men trodde M3 stanga hadde kortere vandring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Februar 7, 2008 Share Skrevet Februar 7, 2008 da må du bytte til vanlig og prøve haha.... du kan jo kjøpe z3m stanga... den er kortere, men må tilpasses en del holder å bare nys på stanga da så har du girt 4 gir Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Februar 7, 2008 Share Skrevet Februar 7, 2008 da må du bytte til vanlig og prøve haha.... du kan jo kjøpe z3m stanga... den er kortere, men må tilpasses en del holder å bare nys på stanga da så har du girt 4 gir haha.. Så kort blir ikkr giringa akkurat..! det hjelper en del ja. Men om du uansett skal bytte Girstanga, burde du bytte ut det staget som går fra stanga og bort til kassa. Det blir helt løst og jævlig å gire med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Februar 7, 2008 Share Skrevet Februar 7, 2008 hehe ja, overdreiv jo bare "litt" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Februar 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2008 Det blir sikkert ikke med det første at jeg bytter girstang igjen. Er egentlig helt OK slik. Men får man kjøpt det staget som går til girkassen tilpasset til z3m-stanga? Ellers må det jo bøyes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Februar 7, 2008 Share Skrevet Februar 7, 2008 du må kjøpe ett kortere stag ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Februar 7, 2008 Share Skrevet Februar 7, 2008 Jeg bøyde staget på min, gikk helt fint det.. Men aner ikke hvilken stang jeg har. Min bror har iallefall til z3 1.9 og den har lengre vandring enn min og han måtte ikke bøye noe stag. Jeg bestilte opprinnelig til z3, men kanskje jeg har fått til z3 2.8 som har samme girkasse som m3. Meeen, hvis du ikke trengte å bøye staget så kanskje jeg har Z3M eller Z4M stangen da .. Kan ikke skjønne at man kan få så mye kortere vandring iallefall edti: så nå på bildene dine, tror avstanden mellom "kulen" og der hvor bolten går igjennom er kortere på min stang. gir dette utslag i kortere vandring? Happyhenke: Du får herme etter meg å bestille skåler..hehe... evt vente til du ser mine skåler og den nye vingen, så kan du bestille begge deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Februar 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2008 Jo lenger vandring mellom kulen og der du fester staget som skal tilgirkassen, jo mindre blir vandringen på giringen oppe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Februar 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2008 En liten update Har fått polert bilen, skinnsetene har fått en runde med godstoff, montert de nye delene som kom fra koed: -Ny(brukt) ASC bryter -Ny(brukt) alarm diode -Ny mansjett rundt girkula -Nye lister på bakfanger -Nye sorte nyredeksler Felger blir det neste, og blir bestilt ved månedsskiftet... Litt bilder 2 ting som har irritert lenge: Byttet: Bilen: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Februar 12, 2008 Share Skrevet Februar 12, 2008 Dette er virkelig en flott E36 Coupè . Men selv om alt listverk er Shadowline, så burde den hatt chromnyrer. Blir litt vel sorte de hulla der fremme... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Februar 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2008 Takker.. Er ikke enig med deg der, jeg liker sorte nyrer. De blir ikke så sorte i virkeligheten, som det ser ut til på bildene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Februar 12, 2008 Share Skrevet Februar 12, 2008 beynner å komme seg nå du skulle kanskje hatt den m3 innsatsen bak for å få et lite "brekk" på rompa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Februar 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2008 M-Tech bakfanger kommer med tiden Har kjøpt feil diffosor hos koed (passer M-Tech) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Februar 13, 2008 Share Skrevet Februar 13, 2008 kan tilpasses den også vet om flere som har gjort det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå